tv app pickx

  • 5 October 2019
  • 9 reacties
  • 168 Bekeken

Reputatie 1
Sinds de update naar pickx werkt de tv app op de tablet air 1 belabbert. Start traag op, traag om naar bvb tv-gids te gaan of om er iets anders op te raadplegen. En vandaag gaf de app zelfs de verkeerde dag aan en moest ik alweer wachten om naar de ‘dag nadien’ te gaan in tv-gids. Zucht.
Kortom, alles werkt traag en dus niet gebruiksvriendelijk. Ik ga dan maar naar apps zoals vrtnu en de vtm app maar daar kan je natuurlijk niet programmeren.
waarom betalen we er dan voor ( want dat doen we)

mvg
luc

9 reacties

TUI: in het weekend komt niemand van Proximus zelf langs op het forum.
Voor technische problemen kun je wel terecht tijdens het weekend
op het gratis nummer 0800 22 800 van de helpdesk.
Reputatie 7
Badge +3
@funcleluke

Werkt de app nog wel goed op andere toestellen?
Heb je de app al eens verwijderd op je tablet en opnieuw geïnstalleerd?

Geert
Reputatie 1
Heb de app opnieuw geïnstalleerd (wat ik eerder ook al eens gedaan heb) en het blijft stug lopen.
Zal het ook eens installeren op mijn macpro maar volgens mij heeft het niks te maken met het toestel want al de rest werkt wel snel. Ook myproximus bvb.
Mvg
luc
Reputatie 5
Badge +2
Hey Luc,

Heb je de app reeds kunnen installeren op je MacPro? Geeft dit hetzelfde probleem als hierboven beschreven?

Groetjes IngeDc
Reputatie 1
Beste Inge,
ik kan je meegeven dat de app blijkbaar niet beschikbaar is in de apple store en is ook niet compatibel met de safari browser. Dus daar heb ik ook niet veel aan want chrome is een google produkt en net die browser zou ik moeten downloaden om te kunnen kijken.
Dus kan ik ook niet testen.

mvg
luc
Reputatie 5
Badge +2
Luc, kan je ons de gegevens van zowel de Pickx app als de tablet air 1 + Mac pro bezorgen? Dan laten we dit verder nakijken. Groetjes IngeDc.
Reputatie 1
Ipad air ios 12.4.2
modelnummer ipad MD791NF/A

pickx app versie 21065(5.1.1.) cc120198281

mac pro macOS High Sierra versie 10.13.6
processor 2 GHz intel core i7
8 Gb 1600 Mhz geheugen
videokaart intel hd-video 3000 512 Mb

mvg
luc
Reputatie 1
Gaat dus om een ipad air versie 1
Reputatie 5
Badge +2
Luc, ik heb deze informatie overgemaakt aan de bevoegde dienst. Ik wacht op hun feedback.
Groetjes IngeDC

Reageer