Vraag

Topic verwijderd?!?


Reputatie 1
Beste Proximus-medewerkers,

dat jullie mijn topic met de vraag 'We zijn 2016 en wij zitten nog steeds op ADSL: wanneer o wanneer geraakt dit opgelost?' dat werd opgestart in 2015 en nooit is beantwoord, gisteren hebben verwijderd, zal ook wel toevallig zijn zeker???
Dat is dus de oplossing: topics verwijderen en mensen de mond snoeren? Mooie praktijk, daar mogen jullie heel fier op zijn!

This topic has been closed for comments

20 reacties

Geen paniek was inderdaad toevallig en dit door een fout op het forum, hier vind je de uitleg
>
https://nl.forum.proximus.be/aan-de-slag-op-het-forum-2/forum-ondervindt-momenteel-problemen-47378

Dus deze post kan door Proximus medewerkers teruggeplaatst worden.
Reputatie 1
Euh Martin, dat is het niet denk ik, die topic was gisterenvm wel nog terug te vinden en eergisteren heb ik daar nog een nieuwe reactie in geplaatst. Deze post zal niet door Proximus-medewerkers 'terug worden geplaatst' daar ben ik quasi zeker van.. Jij was overigens ook de eerste om te antwoorden in die topic, herinner je onderstaande afbeelding!!! Zeer toevallig dat die topic nu 'weg' is en de account waarmee ik die topic in 2016 was begonnen en altijd bestond ook geband/verwijderd is (die boodschap kreeg ik tijdens het proberen inloggen). Dat stinkt...

Reputatie 1
Dan maar opnieuw de vraag: "Het zal gelukkig niet lang meer duren" vooraleer bij ons HD TV (jawel, HD TV) en supersnel internet (alles behalve ADSL dus) beschikbaar is.. Na 4,5 jaar wachten (topic onderwerp was "We zijn BIJNA 2016 en wij zitten nog steeds op ADSL....) dus nog maar eens: Wat is dat exact, 'niet lang meer duren'? Nog eens 4 jaar???

Reputatie 1
https://nl.forum.proximus.be/internet-10/we-zijn-2016-en-wij-zitten-nog-steeds-op-adsl-wanneer-o-wanneer-geraakt-dit-opgelost-33288/index4.html
Reputatie 1
Toch raar dat google webcache dit wel nog terugvindt, niet??? Beter dan eens aan google vragen dat ze dit ook zouden willen verwijderen want internet laat sporen na..

Dat is met andere topics ook het geval geweest gisteren en ook de week er voor is het voorgevallen.
Ik zie niet in waarom ze dit niet terug zouden plaatsen het is toch geen publiek geheim dat er nog altijd zijn die op een trage adsl lijn zitten.
Alleen is de vraag of ze een exacte datum kunnen geven wanneer de uitbreiding er eventueel voor u (en anderen) zal komen?
Reputatie 1
Ik ben niet zo naief om te denken dat er 'sommige' topics 'verdwijnen' en andere perfect blijven werken. Als je een beetje weet hoe alles werkt, dan zou je ook moeten weten dat dat dan toch een "zeer eigenaardig" probleem betreft dat toevallig al 2 weken blijft duren? En die oorspronkelijke account van toen is dan ook "toevallig" geband of verwijderd? Hmm ik geloof niet in danig toeval..
Soit, het zal in ieder geval wel binnenkort duidelijk worden zeker ...
Reputatie 1
Ja op een officiële medewerker is het ook al weer verdacht lang wachten.. Dat helpt allemaal niet echt, vind je ook niet?
Reputatie 7
Badge +4
Hallo Steven, Wat Martin zegt klopt nochtans. Het is zeker niet onze bedoeling posts of users te verwijderen. Het is wel degelijk een technisch probleem dat we zo snel mogelijk proberen op te lossen. Je post zal zeker terug gezet worden als dat probleem opgelost is. Welke gebruikersnaam is het juist die gebanned is, dan kan ik die al proberen terug open te zetten.
Wat betreft je VDSL2, de woordkeuze in die screenshot is inderdaad niet helemaal goed gekozen. Vermits je ondertussen in het testproject zit waarbij je ADSL combineert met een LTE-modem vrees ik ervoor dat er in de nabije toekomst VDSL2 zal aangelegd worden.
Reputatie 1
HadewychT, bedankt voor je antwoord maar na 4 jaar aan het lijntje te zijn gehouden geloof ik ook niet dat mijn post terug 'opengezet' zal worden.
In verband met VDSL2: ADSL + LTE is bijlange niet hetzelfde en enkel een doekje voor het bloeden. Zoals in vorige (verwijderde) post vermeld is het onstabiel, onbetrouwbaar en werkt het niet op dezelfde manier als VDSL2. Er zijn pieken van 20Mbps maar er zijn ook dalen van 7Mbps.. Bovendien is UDP niet mogelijk op deze manier, dus dan maar geen HDTV voor ons na 2020?
Waarom word ik daar bovenop dan 'gepest' met bovenstaande boodschap "het zal gelukkig niet lang meer duren"? Daarom opnieuw de vraag: wat is dat precies 'niet lang meer duren' vooraleer er én HDTV én supersnel internet bij ons beschikbaar zal zijn? Jullie site vermeldt dat, dan mag ik er toch vanuit gaan dat er een specifieke reden is waarom jullie dit vermelden want vroeger was dat niet zo? Wat is de reden dan?
Ja en ik vermoed dat je van TN ook niet veel zult moeten verwachten?
Reputatie 1
TN vermeldt alleszins niet dat het "gelukkig niet lang meer zal duren" eer ik bij hen zal kunnen aansluiten...
TN is mss slimmer om geen slapende honden wakker te maken ☺️
Maar wel is de reden dat het er nog niet is, bij beiden de zelfde hé 😉
Reputatie 1
Dat mag allemaal wel zijn maar ze beloven mij dan ook niets. Verder heb ik het raden naar de exacte reden waarom wij zo achtergesteld zijn. Dat ik in het allergrootste 'gat' woon dat wil ik toch even met klem weerleggen, er staan tientallen huizen naast en rond mij (zie satellietfoto), ik woon op minder dan 5km van een stadscentrum met 30.000 inwoners, 2km van een 'primaire weg type I' en op 4km van een autostrade.. Ik ken talloze plaatsen die veel meer 'gat' zijn dan bij ons maar toch veel beter bediend en bij ons wil men er niet in investeren? Vandaag nog gezien dat er nog 4 loten bouwgrond van 1400m² te koop komen te staan, ook in dezelfde satellietfoto.. Misschien ken jij dan de exacte reden?

Exacte reden is veel gezegd , maar bv. het gebeurt ook wel dat er in stad als de ROP glasvezelkast volledig bezet is dat er dan natuurlijk niet direct een hoge snelheid kan aangeboden worden en het uitbreiden zal natuurlijk zo maar niet direct uitgevoerd worden en dit kan verschillende redenen hebben maar kort door de bocht = kostenbaten analyse.
In nieuwe verkavelingen zal Proximus wel vlugger zijn om bv glasvezelaansluitingen te voorzien ...
Reputatie 1
Wat er ook van zij, ik had gewoon graag geweten hoe men er nu bij komt om op de 'beschikbaarheid VDSL2'-pagina te vermelden dat het 'gelukkig niet lang meer zal duren' vooraleer ik over 'HDTV en supersnel internet' zal beschikken. Dat is toch een normale vraag waarop men een even normaal antwoord zou moeten kunnen geven?

Inderdaad en de bevoegde dienst zou daarop een antwoord moeten kunnen geven.
Reputatie 7
Badge +4
Wat er ook van zij, ik had gewoon graag geweten hoe men er nu bij komt om op de 'beschikbaarheid VDSL2'-pagina te vermelden dat het 'gelukkig niet lang meer zal duren' vooraleer ik over 'HDTV en supersnel internet' zal beschikken. Dat is toch een normale vraag waarop men een even normaal antwoord zou moeten kunnen geven?



Ondertussen is het topic terug geplaats, alvast onze excuses. De vragen in verband met de mogelijkheid op HD tv zal op het betrokken topic beantwoord worden.
Reputatie 1
OK, dank u wel @SamuelD!!