Vraag

Tablet met simkaart, hoe bekom je extra sim kaart en kunnen bij toestellen tegelijk aan staan/gebruikt worden?

  • 1 December 2019
  • 11 reacties
  • 8618 Bekeken

Ik overweeg een tablet aan te schaffen met simkaart.

Kan je met zelfde nummer/abonnement de 2 toestellen tegelijk gebruiken?

of hoe werkt dit precies?

 


11 reacties

neen, maar daarvoor heb je het volgende nodig 


https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_sim_same_nb/particulieren/support/mobiele-telefonie/gsm-en-sim-kaart/sim-kaart-pin-code-en-puk-code/2-sim-kaarten-met-hetzelfde-nummer.html

Reputatie 3
Badge +1

Deze duo kaarten bestaan dus wel nog ?

als ik in genk shop ging en ernaar vroeg vertelden ze me dit niet meer bestond en ik twee abbonementen moest nemen terwijl ik onmogelijk met twee gsm tegelijk kan bellen was deze duo beste voor mij of mijn man eigenlijk voor wie dit bestemd was !

Ze stelde voor en anders dezelfde Sim zo uitdrukken want ene gsm heeft normale Sim en andere een nsno Sim dus zo uitdrukken en telkens maar veranderen van gsm !

of 1 abb en 1 herlaadkaart nemen !

Begin te merken shop genk liegt er op los 

wat ook reden is ik er liever niet meer kom !!!

 

Reputatie 6
Badge +3

Duo kaarten bestaan dan wel maar waarom zou je dat doen?

 

Kost veel geld en met die prijs neem je toch makkelijker een apart data abonnement 

Reputatie 6
Badge +3

Duo kaarten bestaan dan wel maar waarom zou je dat doen?

 

Kost veel geld en met die prijs neem je toch makkelijker een apart data abonnement 

veel is natuurlijk relatief 6€ per maand

Maar er kan slechts één kaartje tegelijk actief zijn bij proximus

De term veel is inderdaad heel relatief w

Als je kort bij kas zit is alles veel, zo simpel is het of beter gezegd zo erg is het !

Reputatie 3
Badge +1

Ik lees 25€ activeren en dan 6€ bovenop het abbonementsgeld maar ergste is nog ene van toestellen moet uitstaan ? Is inderdaad zinloos als je dit voor twee gsm wilt gebruiken zie ik er nu ook het nut niet van in en kan je beter herlaadkaart voor ene en abb op de andere gsm ! Zit je met twee nr maar niets aan te doen want is echt nutteloos geld je eraan gaat spenderen 

 

voor laptop vind ik dit wel interessant met een Sim kaart want mijn laptop kan ik alleen in mijn living gebruiken ! Nooit buitenshuis 

Reputatie 3
Badge +1

Maar even kijken hoe dat werkt natuurlijk , niet veel hoop in hoor :))

Als je met je laptop buitenhuis over mobiel data wilt werken, zou je ook smartphone als hotspot kunnnen gebruiken als je een mobiel abonnement hebt op je smartphone.

of andere oplossing zoals hier al op het forum enkele maanden geleden gepost werd:

Pay & Surf prepaidkaart :
Is je surfkrediet op? Dan kun je online herladen voor minstens € 10.
Als je bovendien voor minstens € 15 herlaadt binnen de 31 dagen na je vorige herlaadbeurt, dan ontvang je een mooie bonus:
€ 10 = 500 MB + 250MB bonus
€ 15 = 750 MB + 375 MB bonus
€ 25 = 1250 MB + 625 MB bonus
€ 50 = 2500 MB + 1250 MB bonus
Je zo'n pay & surf kaart via onze Proximus winkel verkrijgen.

ook Mobile Internet-abonnementen in onze producten.

Mobile Internet S --> 2GB aan 15€/maand
Mobile Internet M --> 5GB aan 25€/maand.
(meerverbruik wordt aangerekend aan 0.10€/MB)

Meer informatie kan je ook hier terugvinden.
https://www.proximus.be/nl/id_cr_tablaptop/particulieren/producten/andere-producten-opties/internetabonnementen/mobiel-internet.html

Reputatie 3
Badge +1

Ik heb mobilus M met 12GB om surfen in totaal maar hoe hotspot gebruikt ken ik dus niet 

Kijk eens of je dit zo terugvindt.

Ga naar 'Instellingen' > 'Mobiel netwerk' of 'Instellingen' > 'Persoonlijke hotspot'.
Tik op 'Persoonlijke hotspot' en vervolgens op de schuifknop om de functie in te schakelen.

zie > https://support.apple.com/nl-be/HT204023

 

Reageer