Sinds wij nieuwe decoders hebben (eentje van 6 maand oud en eentje van nog geen maand oud) worden wij telkens uit het menu gesmeten en moeten we helemaal opnieuw beginnen op TV.
Als je dus het hele menu doorloopt voor bv. een liedje van Plop en het liedje is gedaan, sta je terug in begin en moet je weer helemaal het menu doorlopen om een volgend liedje.. Dat is als we al geluk hebben dat het wil afspelen. Het gebeurt ook wel dat we gewoon een zwart scherm hebben. Met back eruit en je staat weer in 't begin..
We hebben dit reeds gemeld want het is enkel met die nieuwe decoders. Tot vorige maand hadden we nog één oude en hiermee hadden we totaal geen problemen! Maar die houden mochten we niet. Eens bellen met de technische dienst. Gedaan.. ze hebben iets vanop afstand gedaan. Juist niets is er veranderd. Het is enkel met die nieuwe decoders.
Bestaat er geen enkele mogelijkheid om die nieuwe decoders om te wisselen voor een ouder modelletje? Of bestaat er een andere oplossing?
Bladzijde 1 / 1
Nadia, kan je mij even je lijnnummer/klantennummer doorsturen via een privé bericht? Dan laat ik dit door ons IT team nakijken? Grtjs, Charlotte
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.