Sinds een week hebben we hier last van storing tijdens het tv kijken, we hebben proximus tv nu sinds een 2tal maanden. De decoder is aangesloten op een wifi extender. Bij instalatie was er geen probleem, nu sinds een week is het zeer storend. Kan dit eens bekeken worden aub. Of hebben jullie een oplossing?
Bladzijde 1 / 1
Je kunt al proberen de toestellen te herstarten en zien of dit helpt, zoals beschreven hier
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_restart/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_restart/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html
Hey Wallie86, met je lijn zie ik geen problemen. Zoals Martin aangeeft, best de toestellen eens herstarten. Groetjes Thierry
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.