nog steeds een MAXI abo met het ter ziele gegaan entertainment nl boeket.
Hoe kunnen we dat stopzetten (en kom nu niet met af met via decoder menu of MyProximus, dat wordt daar al zeker een jaar niet meer vermeld) ?
mvg
Bert
Bladzijde 1 / 1
wachten tot iemand van proximus hier langskomt en dit zeker in orde kan brengen voor u.
NB: Anders kun je dit eventueel via een online opzeg formulier > klik hier
NB: Anders kun je dit eventueel via een online opzeg formulier > klik hier
Dag BingoManiac,
Vul je even je klantennummer in bij de profielgegevens? Op deze manier kunnen we dit verder voor je nakijken.
Geef een seintje zodra dit is gebeurd.
Groetjes,
Antonella
Vul je even je klantennummer in bij de profielgegevens? Op deze manier kunnen we dit verder voor je nakijken.
Geef een seintje zodra dit is gebeurd.
Groetjes,
Antonella
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.