Skip to main content
sms stopzetten livefootbool tv men dochter heeft per ongeluk geopend kunnen je jullie dat stop zetten aub vriendelijk groetjes ozmen hatice
Ter info:

https://www.proximus.be/support/nl/id_sscr_3rd_party/particulieren/support/myproximus-en-facturen/factuur-en-betalingen/klacht-over-uw-factuur/bij-wie-kunt-u-terecht-over-diensten-door-derden.html?v1=shorturl&v6=mcommerce#



livefootball.tv PM Connect LTD help.be@pmconnect.co.uk 0800 20 567



Ik vermoed dat u dit zelf kunt/moet doen via bovenstaand tfnr of/en e-mailadres

Betrokken bedrijf haalt wel regelmatig de media

https://www.test-aankoop.be/klagen/publieke-klachten/publieke-klacht?referenceId=CPTBE00685349-44

https://www.hln.be/ihln/multimedia/nooit-contract-gezien-en-toch-4-euro-per-week-kwijt-al-tientallen-klanten-opgelicht-door-mobiele-gamedienst~a9accb51/?referer=https%3A%2F%2Fwww.google.be%2F



Eventueel kunt u conform de bestaande wetgeving klacht neerleggen bij Proximus of het betrokken bedrijf, het betrokken bedrijf dient aan te tonen dat u een rechtsgeldig contract onderschreven hebt (expliciete toestemming) en indien het betrokken bedrijf dit niet zou kunnen moet het u terugbetalen, mocht ook dit niet gebeuren dient Proximus u terug te betalen en dit bedrag terug te vorderen bij het betrokken bedrijf



Ref.: specifiek bv. art.9 van de betrokken wetgeving

http://www.ejustice.just.fgov.be/cgi_loi/change_lg.pl?language=nl&la=N&table_name=wet&cn=2018121227



Art. 9. § 1. Onverminderd een bezwaar bij andere bevoegde instanties kan de eindgebruiker of elke andere partij die zich benadeeld acht, een klacht, via email of telefonisch, indienen over de inhoud, de werking, de gefactureerde kosten of de communicatie van een aangeboden betalende dienst bij:

1° de klantendienst van de aanbieder van de betalende dienst of;

2° de klantendienst van de facturerende operator.

Wordt de klacht ingediend bij de klantendienst van een facturerende operator, dan zendt deze laatste de klacht onmiddellijk door naar de aanbieder van de betalende dienst en brengt hij de houder van het betaalnummer daarvan op de hoogte. De aanbieder van een betalende dienst is verantwoordelijk voor de verstrekking van zijn dienst en de concrete behandeling van de klacht.

§ 2. De klager dient zijn klacht in via de telefoon, per e-mail of via een elektronisch formulier dat beschikbaar wordt gesteld door de dienstenaanbieder.

De klacht vermeldt ten minste de identiteit van de benadeelde partij, het betaalnummer verbonden aan de dienst, de tijdsregistratie van de al dan niet betwiste contactmomenten met de betalende dienst, het oproepnummer waarop of waaruit de contactmomenten plaatsvonden en de reden van de klacht.

§ 3. Wanneer hij een klacht ontvangt maakt de dienstenaanbieder onmiddellijk een eerste analyse.

Wanneer een of meer gegevens ontbreken terwijl ze nodig zijn voor de behandeling van de klacht, brengt de betrokken dienstenaanbieder de klager uiterlijk 2 werkdagen na de ontvangst van de klacht op de hoogte van alle gegevens die aanvullend moeten worden verstrekt.

De aanbieder van de betalende dienst behandelt de klacht in de taal van de klager indien deze taal één van de drie landstalen is. Zo niet, dan behandelt hij de klacht in één van deze drie talen.

§ 4. De dienstenaanbieder verstrekt aan de klager uiterlijk 5 werkdagen na de indiening van de klacht een antwoord dat ofwel de klacht gegrond verklaart, ofwel op gemotiveerde wijze uitlegt waarom de klacht deels gegrond of ongegrond is, en brengt de houder van het betaalnummer van zijn antwoord op de hoogte.

Bij uitblijven van een antwoord binnen de in het eerste lid bedoelde termijn, wordt de klacht geacht gegrond te zijn.

Wanneer de klacht gegrond is, wordt de klager volledig vergoed binnen 5 werkdagen te rekenen vanaf het besluit of uiterlijk middels de eerste factuur volgend op het besluit, inclusief de kosten die voor de betalende dienst zijn gefactureerd.

§ 5. De houder van een betaalnummer ziet erop toe dat de vergoeding integraal wordt betaald aan de abonnee of bij ontstentenis aan de eindgebruiker binnen de termijnen die vastgesteld zijn in paragraaf 4.

Bij uitblijven van de terugbetaling binnen deze termijnen neemt de houder van een betaalnummer voorlopig de financiële last op zich.
Dag Hatice,

Het bedrijf achter de aanrekeningen van LiveFootballtv is PM Connect LTD. Om het abonnement bji hun stop te zetten en eventueel de aanrekeningen te betwisten, kan je contact opnemen met hun via het gratis nummer 0800 20 567 of per e-mail op help.be@pmconnect.co.uk.

Wij kunnen wel een gratis blokkering activeren voor betalende diensten, maar dan geldt deze blokkering niet enkel voor LiveFootballtv. Alle betalende diensten worden dan geblokkeerd ook bijvoorbeeld DeLijn en SMS parkeren. Indien je deze blokkering wenst, laat je dit ons maar gerust weten.

Groetjes,

Antonella

Reageer