Vraag

Skynet webmail

  • 31 December 2018
  • 8 reacties
  • 1197 Bekeken

Vandaag heb ik geprobeerd om via skynet webmail een "out of office" in te stellen. Ik werd doorverwezen naar Proximus mail om daar in te loggen met m'n skynet gegevens. Eens dit gedaan was, krijg ik telkens de melding "Standaard mappen kunnen niet aangemaakt worden omdat het systeem geen nieuwe mappen meer toestaat. Het e-mailprogramma is daarom niet bruikbaar. Verwijder alstublieft eerst andere mappen voordat u de e-mailmodule opnieuw gebruikt" en daar stopt het. Ik zie wel de tab Adresboek - Agenda en Taken, maar niet Email...

Heeft nog iemand dit probleem (gehad)?

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dirk, waar krijg je die foutmelding juist? "Het e-mailprogramma is daarom niet bruikbaar" lijkt er op te wijzen dat je niet via de webmail werkt?
Hoi LinosD,

Ik was wel degelijk ingelogd via Proximus Mail hoor, na ingave van m'n gebruikersnaam en wachtwoord. Zowat direct na het inloggen verschijnt de tekst "Standaard mappen...." Na een paar seconden verdwijnt deze tekst. Ik heb een screenshot bijgevoegd....
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Dirk, je screenshot is niet zichtbaar, kan je hem nog eens opnieuw doorsturen aub?

Eventueel via deze link.

Groeten Geert


Hallo,

Dankjewel Martin om de screenshot zichtbaar te maken. Heeft er nog iemand hetzelfde probleem (gehad)?

Groetjes,
Reputatie 7
Badge +4
Het probleem is dat er te veel mappen in je mailbox zijn, kan je even laten weten via privé bericht naar Het Proximus Team welke mappen er mogen verwijderd worden?
Reputatie 7
Badge +4
Dirk,

De melding die je krijgt komt door dat er te veel (sub)mappen zijn in je mailbox, de enige manier om dit te verhelpen is om een aantal mappen te gaan verwijderen, zou je mij kunnen melden welke mappen mogen verwijderd worden zodanig ik dit kan doorgeven aan de betrokken dienst?

Groeten,

Samuel
Goeiemiddag Samuel,

Alvast bedankt voor jou antwoord. Ik gebruik inderdaad een aantal submappen onder m'n Postvak IN. Deze mappen zijn op hun beurt ook nog eens verdeeld onder submappen, laat ons zeggen dat dit sub-sub mappen zijn. In deze mappen is zowat m'n gans email verkeer met m'n klanten geordend en opgeslagen. Deze verwijderen lijkt dus ni zo eenvoudig. Hoe komt het dat ik vroeger bij Skynet Mail deze problemen nooit heb gehad? Toen kreeg in het Postvak In te zien zonder enige submappen. Als ik inlog via m'n GSM krijg ik m'n submappen ook niet te zien en dit werkt perfect....De reden waarom ik Proximus Mail (soms) gebruik in om een Out Of Office in te stellen....

Reageer