Vraag

sim kaart niet geregistreerd

  • 18 August 2019
  • 5 reacties
  • 451 Bekeken

Sinds vrijdag is de overdracht van vorige provider naar Proximus bezig. Dit blijkt niet te lukken. Zit nog steeds op oude netwerk en Proximus simkaart is niet geregistreerd.

This topic has been closed for comments

5 reacties

Dit is nog wat krap om nu al in orde te zijn je mag toch zeker op twee werkdagen rekenen (zaterdag inbegrepen) als er geen bezwaar (bv vorige provider abo nog niet betaald etc...) werd aangegeven door de vorige operator aan de nieuwe operator Proximus.
Dus ik zou nog even wachten en je kunt altijd maandag van de prox medewerkers te weten komen wat de stand van zaken is als ze hier maandag terug langskomen.
NB: je kunt altijd opvragen bij welke provider je nummer nog toebehoort > klik hier
Eens je nummer overgedragen is en je nog geen service krijgt , dan kun je ook best je gsm eens volledig uit- en terug inschakelen
Een ander topic waar je ook alles in geuren en kleuren kunt nalezen indien het je moest interesseren > klik hier
Bedankt voor de reactie. Een vorige overstap was binnen enkele uren in orde. Gisteren is er vanuit het verkooppunt contact geweest met Proximus en het zou gisteren nog in orde komen.
Een ander topic waar je ook alles in geuren en kleuren kunt nalezen indien het je moest interesseren > klik hier
Reputatie 7
Badge +3
@stefan_62
Is het ondertussen in orde ?
Kan je je profielgegevens en het betrokken gsm nummer invullen ?
Indien nodig, kijken we dit graag verder na.
Groeten,
Tina
@tina.b het is ondertussen opgelost. Dankjewel voor reactie en nog een fijne dag