Beantwoord

Radio

  • 17 March 2019
  • 4 reacties
  • 102 Bekeken

Reputatie 2
Badge
Vroeger was hier toch Anne, en ik dacht dat er achteraf zoals bij Telenet Ment was bijgekomen maar ik vind deze zender precies niet.
icon

Beste antwoord door Martin 17 March 2019, 17:43

Bekijk origineel

4 reacties

Ment TV Kanaal 15
Reputatie 2
Badge
Ok bedankt martin dan zal ik hem moeten gaan zoeken want die zenders ben ik al weken aan het verzetten en eer die op zijn plaats staan. Ben hem precies nog niet tegengekomen; Eigenaardige is wel dat eens ze staan ze nog verschuiven van de originele plaats als je bv ergens een zender ergens tussen plaats als er een ruimte is met 4 gaten. En dat heb je dus niet bij Telenet omdat daar anders werkt. Daar haalt je eerst zenders die je wil verplaatsen uit die lijst zodat je een vrije ruimte krijgt, en hier speel je als het ware haas je over denk ik waardoor die zenders verschuiven. Daarom dat ik ook al eens vroeg over die voetbalzenders die bij mij allemaal verschoven waren.
Klopt, Proximus heeft geen gebruiksvriendelijke methode om zenders te verplaatsen en zoals je zegt door het feit dat die andere zenders kunnen verschuiven kan je voorhebben dat er zelfs ineens 2 zenders op het zelfde kanaal nummer komen te staan als je dan in de zenderlijst gaat kijken!
Reputatie 2
Badge
Bedoel je dat er dan twee zenders op die ene balk staan en die balk ook dikker is als al die andere balken in die zenderlijst? Want anders heb ik het ook al eens gezien. Het is hier al vanaf Belgacom is ontstaan dat ze die methode van dat verplaatsen van zenders hanteren gebruiken denk ik, anders zouden ze daar toch een oplossing voor vinden, Of zijn door niemand klachten of moeilijkheden gemeld? Het gaat, maar iedereen heeft trouwens toch zijn eigen zenders op eigen volgorde. Bij Orange waar ik ook al klant ben geweest doen ze het nog beter, daar kan je een lijst van je favoriete zenders maken. Dus de zenders die je dagelijks het meeste ziet kan je dan in een aparte lijst plaatsen. Waarom hier bv. niet?

Reageer