Vraag

Proximus tv werkt wel op iPad (iOS) maar niet via android

  • 9 February 2019
  • 6 reacties
  • 280 Bekeken

Zit in het buitenland. Proximus tv via Ipad werkt perfect echter via android (versie 7.1.2) krijg ik de app mooi geopend maar als ik een stream wil bekijken: “stream niet beschikbaar”....

Dit is echt vervelend. Wat ik ook ENORM mis is dat ik niet naar mijn apple tv kan casten via airplay. Bij Telenet kan dit wel zowel via airplay als google cast en werkt perfect. Fix dit en vooral zorg dat het op android werkt!
😡

6 reacties

In welk land probeer je hier dan gebruik van te maken? Zoals je op de volgende link kan zien is het gebruik hiervan enkel mogelijk binnen de EU. https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tve_install/particulieren/support/televisie/proximus-tv-applicatie/van-start-met-de-proximus-tv-app/hoe-krijgt-u-tv-op-uw-gsm-tablet-of-computer.html
Reputatie 7
Badge +4
Rogier, lukt dit in NL wel op een ander toestel (smartphone bvb)?
Louter ter info: wat hier een paar dagen geleden door de prox medewerkers gepost werd >
Ondertussen zijn wij begonnen aan de nieuwe update voor de TV app op android, de update gebeurd in waves (dus niet iedereen krijgt die op hetzelfde moment binnen) Normaal gezien zou iedereen die op android zit tegen het einde van de week de update moeten binnen hebben. De update voor IOS volgt later, we laten hier nog iets weten.
Reputatie 5
Badge +4
Kan je eens controlleren of de Localisatie optie actief staat voor de Proximus TV app? Dit is een vereiste om er gebruik van te maken in het buitenland.
Ja locatie staat op actief
Nederland

Reageer