Vraag

Proximus tv werkt niet meer op iPad

  • 13 May 2019
  • 4 reacties
  • 236 Bekeken

Reputatie 1
Hallo,
Tijdens het inlogproces wordt ik uit de app gesmeten.
Werk op ipad air versie 12.2 en tot voor kort werkte alles goed.
Hebben vandaag wel gewerkt aan mijn vaste lijn en ik zat blijkbaar sinds een vorige ingreep op een andere lijn waardoor ik geen vaste telefonie meer had.
Nu is alles in orde maar ben ik mijn opnames op mijn cloud kwijt ( ondertussen is er een lijst opgestuurd en zouden ze bepaalde zaken terugzetten) maar nu werkt dus de proximus tv app niet.
Ook niet na te hebben verwijderd en terug geïnstalleerd te hebben.
En ook niet als ik inlog via 4G.

Wat te doen?

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Goeiemorgen, kan je nu even opnieuw proberen in te loggen?

Grtjs,

Charlotte
Reputatie 1
Hallo Charlotte,
Eerst werkte het nog steeds niet maar na het verwijderen en herinstalleren lukt het nu wel.
Bedankt!
Nu nog mijn lijst van opnames die ik stuurde er terug op zien en met een netwerkverbinding dat blijft werken en na maanden weer op zijn gewoon niveau komt en ik kan weer verder met Proximus.

Groetjes
Reputatie 7
Badge +4
Hallo Charlotte,
Eerst werkte het nog steeds niet maar na het verwijderen en herinstalleren lukt het nu wel.
Bedankt!
Nu nog mijn lijst van opnames die ik stuurde er terug op zien en met een netwerkverbinding dat blijft werken en na maanden weer op zijn gewoon niveau komt en ik kan weer verder met Proximus.

Groetjes


Laat gerust weten hoe het verder loopt zodat we het samen met je kunnen opvolgen
Reputatie 1
Beste Samuel,
Heb voor de tweede keer mijn lijst doorgestuurd via mail en gevraagd of het zo zal lukken, maar nog geen antwoord gekregen.
Was wel een uitvoerige lijst ( had nog oude tv programmatie boekjes liggen) maar er stond dan ook massa veel op mijn cloud, zoals het volledige laatste seizoen van The bridge en ook veel goede films.
Hopelijk kan er iets gedaan worden want vind het nog steeds bizar dat mijn cloud leeg is gemaakt omdat ik ongeveer 2 weken op een niet bestaand nummer was gezet door een technieker en het dan gefixt werd. Dus de fout ligt niet bij mij.

Ik hou het forum op de hoogte alvast en wacht ongeduldig af.
Groetjes