Vraag

Proximus TV - "Onverwacht probleem" - maar bij zender zappen


tijdens zappen regelmatig geen beeld en klank meer en na enkele ogenblikken dan de melding "Onverwacht probleem wil je hulp?" na enkele seconden, van 5 tot +- 15 seconden gaat alles terug normaal verder. Sync op lijn blijft ok en internet en TF geen probleem op dat ogenblik.
Ik heb 2 v5 decoders en die zijn verbonden via UTP kabel aan BBOX3, heb decoders al gewisseld maar probleem blijft, Goede sync, want ik haal +- 50 mb/s down bij speedtest Proximus, en dit zelfs nog draadloos

This topic has been closed for comments

27 reacties

Reputatie 7
Badge +4
0samuelD, ik weet niet of beide probleben bij één lagen, maar bij mij lijkt het opgelost. Ik had vanmorgen gemeld dat ik zwart beeld had op verschillende zenders. Had geen last met zappen. Dus weet ook niet of beide problemen samen horen. Lijkt dan eerder een probleem met de verbinding denk ik, en niet met de decoder.

Jouw probleem had inderdaad een andere oorzaak, voor het probleem van Hervé zullen we zien wat de testen morgen opleveren, als het nog niet goed is morgen vermoed ik dat de modem eens aan vervanging toe is aangezien het probleem op beide decoders voorkomt.
dag SamuelD, ik zou graag weten welke aanpassing je gedaan hebt want na +- 2 dagen het probleem niet meer gehad, wel zo dat ik bij het zappen nu telkens een seconde zwart beeld heb en dan ok, ik kan daar mee leven hoor, zeker beter dan het voorgaande. Ik hoop dat je zo kan lokaliseren waar het probleem eigenlijk zou zitten, bbox3, dsl poort in de rob...?