Tv app hapert en geeft melding: "Je bent offline. Connecteer met een netwerk en probeer opnieuw". Ik heb WIFI uit en terug aangezet, mijn toestel (Samsung A6) opnieuw opgestart en de app opnieuw geïnstalleerd. Zonder succes. Heeft iemand een oplossing?
Bladzijde 1 / 1
heb je dat ook als je heel dicht staat bij de bbox.
Dag Martin,
Ik zit op twee meter van de bbox. Op 4G heb ik geen probleem. Met netflix op wifi heb ik ook geen probleem. Maar als ik de tv app op wifi wil bekijken dan hapert hij vaak.
Ik zit op twee meter van de bbox. Op 4G heb ik geen probleem. Met netflix op wifi heb ik ook geen probleem. Maar als ik de tv app op wifi wil bekijken dan hapert hij vaak.
Hopelijk kunnen de Proximus medewerkers je dan wat verder helpen als ze hier langskomen.
Hey Abdel F, op je lijn zie ik geen problemen. Kan je de bbox2 modem eens herstarten door 10 seconden de stroom te onderbreken en opnieuw aan te sluiten.
@ Thierry, ik kom hier nu wel met iets totaal anders af maar omdat je nu hier juist passeert wil ik vlug tussendoor vragen of je weet hebt dat bepaalde bbox3 types last hebben ivm > pppoe passtrough ?
Martin, we hebben hier geen weet van.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.