Beantwoord

Proximus TV app


Ik krijg telkens de melding "stream niet beschikbaar, probeer opnieuw". Locatie is nochthans ingesteld. Mijn Samsung Galaxy P5110 tab werkt met Andoid 6.0.1. Heeft iemand een idee wat er scheelt ? Alvast bedankt voor jullie hulp ! Julien
icon

Beste antwoord door HadewychT 30 April 2019, 11:15

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

27 reacties

Nancy, spreek je dan over de decoder die dit weekend werd herstart of de modem (Bbox)?

Charlotte,
Beide maar dat lost het probleem niet op zoals ik al dacht.
Reputatie 7
Badge +4
Nancy, spreek je dan over de decoder die dit weekend werd herstart of de modem (Bbox)?

Charlotte,
Beide maar dat lost het probleem niet op zoals ik al dacht.


Hoe is je decoder en modem met elkaar verbonden? Ik zie wat pakket verlies tussen modem en decoder; ik vermoed dat je al eens alle toestellen volledig herstart hebt zoals hier vermeld: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_restart/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html
Als dat geen oplossing geeft raad ik aan je decoder eens volledig uit te schakelen , terwijl deze is uitgeschakeld reset je de modem: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_adv/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html . Wanneer de modem terug volledig is opgestart (leds terug blauw) schakel je tenslotte de decoder terug in.