Beantwoord

Promoties wij zijn er voor u !!!! niet leveringen en dat na 6 weken maar wel al mogen betalen ervoor

  • 23 April 2019
  • 4 reacties
  • 209 Bekeken

Reputatie 2
Terug maar eens hetzelfde geplaatst . Dat is nu al 6 weken dat ik van de een naar de ander wordt gestuurd gewoon om mijn levering te krijgen.

Ieder persoon zegt iets anders en de een steekt het op de ander proximus versus dynalogic

Wie is de dupe ? Ja de consument. Vandaag een paar keer terug gebeld naar proximus maar julie vertikken gewoon om mij terug te bellen zoals was beloofd.

Ik heb het gehad met jullie , hoe gemakkelijk is dit niet op te lossen gewoon naar een winkel van proximus gaan aftekenen en heb zo direct mijn gsm die in feite een geschenk is en die we moesten meenemen daar we donderdag vertrekken.

Als ik morgen hem niet heb mag alles terug gezet worden naar mijn vroeger abonnement ik hou het voor bekeken. Zo zaken doen Is niet te vatten. Maar ik kan je verzekeren dat dit nog een staartje krijgt. Jullie hebben lang genoeg met mijn voeten gespeeld . De promoties zijn niet conform met de wet.
Krijg ik geen reactie ook goed.


Heb een bestelling gedaan van een gsm online en die moest geleverd worden via dynalogic. 4X hebben deze me laten wachten en 4 X niet afgekomen iedere keer met een ander verhaaltje. Uiteindelijk terug naar proximus gebeld 2 a 3 personen aan de lijn had die het hele verhaal niet verstonden. Uiteindelijk een mevrouw aan de lijn had die een klachtdossier heeft opgemaakt en die wel degelijk wist wat ze doen moest. Ze ging dit doorgeven maar we zijn een dag verder en heb nog niemand gehoord. Hoe het nu verder moet weet ik niet meer en mijn gsm nog altijd niet ontvangen. Iemand raad !!!
icon

Beste antwoord door Anonymous 24 April 2019, 16:53

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 2
In het kort.
6 weken geleden een bestelling gedaan nu zoveel tijd later nog altijd niks geleverd. Ik bel om de 2 dagen en vandaag 5x met als resultaat we lussen het voor je op.
Beloftes maar er komt niks van. De schuld leggen ze bij dynalogic maar die kunnen moeilijk leveren als ze geen toestel hebben.
Wat wel kan is een factuur sturen en de aanrekeningen doen voor een toestel en een periode waarin je niets hebt ontvangen.
Een zekere samantha kox houd haar daar mee bezig maar sorry hoor de klacht is al van11 april en we zijn nog geen stap verder.
Wij vertrekken morgenavond op reis en als ik het morgen niet heb (eventueel via bpost) dan mogen jullie alles annuleren en moet ik niets meer ontvangen.
Ik heb er genoeg energie ingestoken. Zeg nu zelf 6 WEKEN voor een levering.

Proficiat PROXIMUS u hebt een goed team. Ze kunnen nog geen gsm versturen.

Dus alles mag geannuleerd worden indien ik het morgen niet heb.

Een oplossing is gemakkelijk u laat mij een toestel halen in een proximuscenter ik teken alles af mits een brief van jullie en het is opgelost. Maar dat is zeker te gemakkelijk!
Ja ik ben boos en denk na 6 weken met reden.
Reputatie 2
In het kort.
6 weken geleden een bestelling gedaan nu zoveel tijd later nog altijd niks geleverd. Ik bel om de 2 dagen en vandaag 5x met als resultaat we lussen het voor je op.
Beloftes maar er komt niks van. De schuld leggen ze bij dynalogic maar die kunnen moeilijk leveren als ze geen toestel hebben.
Wat wel kan is een factuur sturen en de aanrekeningen doen voor een toestel en een periode waarin je niets hebt ontvangen.
Een zekere samantha kox houd haar daar mee bezig maar sorry hoor de klacht is al van11 april en we zijn nog geen stap verder.
Wij vertrekken morgenavond op reis en als ik het morgen niet heb (eventueel via bpost) dan mogen jullie alles annuleren en moet ik niets meer ontvangen.
Ik heb er genoeg energie ingestoken. Zeg nu zelf 6 WEKEN voor een levering.

Proficiat PROXIMUS u hebt een goed team. Ze kunnen nog geen gsm versturen.

Dus alles mag geannuleerd worden indien ik het morgen niet heb.

Een oplossing is gemakkelijk u laat mij een toestel halen in een proximuscenter ik teken alles af mits een brief van jullie en het is opgelost. Maar dat is zeker te gemakkelijk!
Ja ik ben boos en denk na 6 weken met reden.
De bestelling is verzonden. Ik stuur je via privébericht een track&trace door.
Reputatie 2
Bestelling naar waar?