Vraag

programma vergrendeld op pickx

  • 19 December 2019
  • 83 reacties
  • 2005 Bekeken


Toon eerste bericht

83 reacties

Reputatie 1

Ik heb hetzelfde fenomeen. Ook geen update gedaan.

 

Reputatie 5
Badge +2

Bedoel je een update van mijn computer?  Niet dat ik weet, mijn laatste update dateert van de 11de, anders heb ik niets gewijzigd

Reputatie 7
Badge +4

heb je gisteren een update moeten doorvoeren of iets gewijzigt ?

Reputatie 5
Badge +2

ja gekeken naar settings, maar dit is om de code van het kinderslot te veranderen, niet om het uit te sluiten, zal eens modem en decoder herstarten, wie weet 

nee bij mij staan ze niet vergrendeld.

Of het heropstarten niet zou helpen kan ik natuurlijk ook niet bevestigen dat dit echt zou helpen maar ik vermoed dit omdat er tenslotte tussen settings in de decoder en settings voor pickx ergens moeten gesynchroniseerd lopen.

settings in pickx krijg je door op je login bovenaan rechts te klikken < settings en daar kun je een kinderslot opgeven indien je dit zou wensen  

Reputatie 5
Badge +2

bij het klikken op het item krijg ik dit scherm, ook al heb ik het kinderslot niet geactiveerd

 

Reputatie 5
Badge +2

Ik kan de opnames ook bekijken maar ze staan als vergrendeld en voordien niet.  Op TV staan ze niet als vergrendeld.  Ik denk niet dat modem en decoder herstarten daarvoor helpt als het enkel in pickx is( dus enkel op de computer)  Staan die ook als vergrendeld bij jou?  Op pickx kan je geen instellingen aanpassen en het kinderslot staat niet ingesteld op de TV.  Raar.  Ik kan wel de opnamen bekijken op TV, dus geen probleem.  Ik wilde enkel melden dat dit gebeurd op pickx, zal wel een bug zijn zeker.  Er staat zelfs een vergrendeld die voordien niet zo stond!

 

heb eens pickx op laptop opgestart en de opnames kan ik in ieder geval bekijken.

Zou het niet helpen door modem en decoder eens te herstarten, eerst modem volledig laten opstarten en dan decoder herstarten.

Reageer