Sinds gisteravond hebben wij geen wifi meer. Kunnen niet meer tv kijken en gebruik maken van het internet. Op de klachtendienst geraken wij niet binnen. Graag zouden wij vernemen wat het probleem is wanneer dit wordt opgelost en hoe we gaan vergoed worden.
Bladzijde 1 / 1
Ter info: Als je belt naar de klantendienst 0800 22 800 en je hoort na invoer van je lijnnummer de melding dat er gekende problemen zijn dan wilt dit zeggen dat ze er mee bezig zijn.
Nu indien je deze melding niet hoort of echt niet binnen geraakt dan kun je eens proberen van je bbox 5sec stroomloos te zetten en dan zien of je DSL lampje continu blijft branden (kan wel even duren vooraleer die continu blijft branden)
Nu indien je deze melding niet hoort of echt niet binnen geraakt dan kun je eens proberen van je bbox 5sec stroomloos te zetten en dan zien of je DSL lampje continu blijft branden (kan wel even duren vooraleer die continu blijft branden)
Onze excuses voor het ongemak. Je modem heeft sinds 10.15u signaal en verbinding met internet. Kan je testen of alles terug werkt ondertussen ?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.