heb je al eens in deze volgorde alles gereset
- decoder volledig stroomloos zetten
- bbox resetten > klik hier
- wachten tot op bbos DSL lampje continu blijft branden
- dan pas de decoder resetten > klik hier en volledig laten opstarten
heb je al eens in deze volgorde alles gereset
- decoder volledig stroomloos zetten
- bbox resetten > klik hier
- wachten tot op bbos DSL lampje continu blijft branden
- dan pas de decoder resetten > klik hier en volledig laten opstarten
Ja dit hebben we allemaal al eens gedaan. We hebben deze problemen al lang en we zijn daar dan eens mee naar een Proximus shop geweest, daar hebben ze ons een nummer gegeven om naar te bellen en ze zeiden dat we dan een nieuw toestel gingen krijgen. We hebben daar dan naar gebeld en de dame aan de telefoon zei om te doen net zoals u nu voorstelt en dat de problemen dan gingen gedaan zijn. We hebben dit dan dus gedaan maar de problemen zijn daar niet mee opgelost geraakt. Het valt ons nu wel op dat dit de laatste tijd meer en meer voorkomt
Ik merk fouten op bij jouw decoder. Deze zal best vervangen worden, en zal via UPS access gebeuren. Kan je via volgende link even het voor jou gemakkelijkste punt uitkiezen waar de decoder naar zal verzonden worden?
UPS Point Locator
Er zal een SMSje toekomen van zodra deze geleverd is op het mobiele nummer dat ik in hetzelfde pakket zie, als dat goed is voor jou? De oude decoder geef je dan ook best direct terug mee.
Ik merk fouten op bij jouw decoder. Deze zal best vervangen worden, en zal via UPS access gebeuren. Kan je via volgende link even het voor jou gemakkelijkste punt uitkiezen waar de decoder naar zal verzonden worden? UPS Point LocatorEr zal een SMSje toekomen van zodra deze geleverd is op het mobiele nummer dat ik in hetzelfde pakket zie, als dat goed is voor jou? De oude decoder geef je dan ook best direct terug mee.
[h4]
[/h4]
[h4]SUPERMARKT VIMAR AEYELS (40256951)[/h4]
KERKSTRAAT, 40
1761 BORCHTLOMBEEK
sms op het nr dat je hebt is ok
Wenzel?
@WenzelR
Heb je ook fouten ontdekt in mijn decorder want ik heb net dezelfde problemen
mvg Nele
Het lijkt andere oorzaken te hebben. Ik heb jouw posts daarom ook verhuisd naar een nieuw topic:
https://proximus-nl.insided.com/proximus-pickx-7/decoder-hangt-vast-48345
En wat kan ik eraan veranderen. Want het ergert me enorm
Tip: ik denk dat je beter verder onderhandeld met de Proximus medewerkers zoals gevraagd, onder de topic
>
https://nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/decoder-hangt-vast-48345