Vraag

Probleem

  • 22 October 2019
  • 6 reacties
  • 111 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Zondag 20/10 8u30 tv storing

Alles gedaan wat ik kon doen maar niets hielp.

8u45 ook internet weg. Dan naar proximus gebeld maar konden me niet helpen omdat hun systeem niet werkte. Om 10 uur belde ze terug. Alles uitgelegd en na controle zei die mevrouw dat de modem defect was en ze maandag iemand zouden langs sturen. Ik gisteren alle afspraken afgezegd, maar geen kat gezien.  Vandaag krijg ik een andere modem toegestuurd. Maar omdat zondag om 12 uur weer alles normaal was heb ik gebeld en die vriendelijke mevrouw zei dat ik de nieuwe maar moest terug sturen. 

Kan proximus niet beter communiceren, want stel dat de modem echt defect was had ik 2 dagen zonder tv en internet gezeten. En waarom kwam er geen technieker langs? Moeten we nu al zelf alles vervangen?

Ik hoop dat het niet het probleem van enkele jaren geleden wordt, toen heeft het een half jaar geduurd eer proximus het opgelost kreeg. 


6 reacties

Heb je nog steeds problemen? Welke had je eigenlijk zondag precies?

Kan je ook het lijn- of klantennummer waarop het probleem zit toevoegen aan jouw profiel hier? 

Reputatie 4
Badge +1

Op dit moment is alles normaal.

XXXXX

(Edit: klantennummer anoniem gemaakt)

Op dit moment zie ik inderdaad geen storing op jouw lijn. Mocht er toch nog problemen zijn, laat gerust iets weten, dan kijken we even verder :wink:

Reputatie 4
Badge +1

Dit  was het probleem: Beeld vervormde en bleef stilstaan, naar een andere zender zappen ging ook niet.

Reputatie 4
Badge +1

Ok bedankt

Dit  was het probleem: Beeld vervormde en bleef stilstaan, naar een andere zender zappen ging ook niet.


is een veel voorkomend probleem. Ik heb er elke dag last van en dat al maanden. 
ik krijg na maanden problemen wel een nieuwe decorder. Dus haast ik me om alle afleveringen op harde schijf te bezien 

ik hoop dat u probleem eenmalig was. Ik heb wel meer problemen zoals lang duren voor ik aflevering kan verwijderen.  Beeld vastzitten alles gaat soms in slow motion.  
 

Reageer