Vraag

Pre Order IPhone 11..

  • 20 September 2019
  • 17 reacties
  • 389 Bekeken

Beste, ik heb dus deze week een IPhone 11 besteld online met een nieuw abo.. krijg ik een email dat deze niet beschikbaar is? Normaal eerst leverdag vandaag 20/09 Een toestel op voorhand pre order? En dan te horen krijgen dat hij niet beschikbaar is? En zo te lezen hier aan de reacties.. zal ik wss nog lang mogen wachten op mijn nieuwe telefoon ...

17 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag AbbyD,
Er is een dossier (43102299) opgemaakt voor de bevoegde dienst.
Deze zal alles voor je nakijken en je nog contacteren ivm de oplossing.
Alvast de excuses
Mvg, Koen
Ze gingen mij vrijdag ook bellen, maar heb niets meer gehoord.
mvg Abby
Bij mij hetzelfde, heb als één van de eersten vrijdag 13 september rond 14uur Iphone 11 voorbesteld en betaald.

Vrijdag namiddag heb ik gebeld, er was een technisch probleem, mijn bestelling was niet gelinkt. Ze gingen mij vrijdag bellen, niets verder gehoord, zelf nu gebeld, ze gingen een fiche aanmaken en kijken waar het probleem zich situeert, maar concreet gezien krijg je geen info. Wel de zekerheid dat het niet voor vandaag ging zijn. Ben nochthans een heel goede cliënt.
Bij mij net het zelfde hebben mij dan het nummer gegeven van de firma die de transport doet. Zei vertelde mij dat er niets klaar ligt op mijn naam. De meeste gaan er toch vanuit als je iets in pre order besteld dat je die dan ook de gewenste datum ontvangt. Voor zo een bedrijf vind ik dit zeer teleurstellend. Ze geven je ook niets concreet van uitleg enkel dat ze er een dossier van zullen opmaken. En ben ook al jaren klant nooit problemen gehad. Maar eens ik de bestelling geplaatst had en de recensies las over online bestellen van een telefoon.. had ik al meteen spijt! Nu alleen maar hopen dat het deze week nog toekomt! Ik vertrek vrijdag op reis en had m graag mee gehad!
Vrees ervoor
Het ergste is dat je geen informatie krijgt welke concreet is
Aan mij werd zelf doodleuk gemeld dat die 25 euro wel al werden aangerekend en dat ik niet meer kon annuleren zonder kosten
Een schande ben al 30j klant
Bij mij ook het zelfde! Als ze hun bestellingen niet kunnen nakomen moeten ze zeker geen zo een acties meer doen! En als je dan belt of mailt of chat.. je krijgt geen antwoord of zekerheid enkel zoals je al zei dat hij vandaag zeker niet zal toekomen.. heb al 3 keer gebeld en telkens vertellen ze een ander verhaaltje! Naar mijn mening is dat we nog zullen van het kastje naar de muur gestuurd worden. Wat zeggen ze klant is koning? Amai!! Ik werk in de horeca en als er iets niet inorde in maken we dit ook meteen inorde want je wilt toch dat de klant blijft komen natuurlijk.
Reputatie 7
Badge +3
@AbbyD
Het spijt me dat de bestelling niet loopt zoals gepland.
Momenteel is een collega bezig om uit te zoeken hoe snel dit opgelost kan worden. Ticketnummer van het dossier staat in je profielgegevens.
Ik heb haar gevraagd om je te contacteren met meer nieuws.
We hopen dat het spoedig in orde komt
Virendelijke groeten,
Tina
Beste,

de telefoon is al onderweg hoor. Gisteren nog een mail gekregen dat hij al bij de Bpost ligt.
Mvg Abby
Reputatie 1
Beste,

de telefoon is al onderweg hoor. Gisteren nog een mail gekregen dat hij al bij de Bpost ligt.
Mvg Abby

Pardon?? Ik werd persoonlijk terug gebeld na meerdere misnoegde tweets van mij met de melding dat ik geluk had en mijn iPhone 11 pro “al” op 13/10 zou ontvangen! Nou vind ik zelf dat ik niet zo veel geluk heb in dit geval want nog 3 weken wachten vind ik wel heel lang!!
en nu is die van jou al onderweg of wat?!?
Reputatie 7
Badge +3
Beste allen,
er is momenteel een enorme toevloed van vragen
Voor Abby ben ik, eerlijk geschreven, benieuwd of het in orde is ?
voor Gaetan hoop ik dat het vervroegd in orde komt : soms komt er plots een grotere voorraad binnen...
Oprechte excuses , we hadden dit liever gewoon correct zien gebeuren voor iedereen.

Groeten,
Tina
Reputatie 1
Beste Tina, hoe zou het komen dat er zo een stortvloed van vragen is denk je?!? Ik krijg alleen maar te maken met problemen die opgelost dienen te worden door IT, en mensen die mij opbellen dat ik nog 3 weken moet wachten en zo. Ik heb zelf een iPhone 11 PRO 64Gb Space Grey besteld. Lijkt mij zo een beetje het meest gevraagde model. Dus lijkt mij ook dat Proximus hierop had kunnen anticiperen.
zoals het nu overkomt is het allemaal nogal amateuristisch aan het verlopen... Ik heb de afgelopen jaren altijd rechtstreeks bij Apple pre ordered. Misschien een ideetje om volgend jaar ook maar weer te doen...
Reputatie 7
Badge +3
@Gaetan.hendriks https://nl.forum.proximus.be/mobiele-telefonie-13/preorder-geen-iphone-48351
Reputatie 7
Badge +3
@AbbyD Ik zie dat de levering inmiddels gebeurd is.
Reputatie 7
Badge +3
@abiels De aanvraag voor de terugbetaling is lopende.
Reputatie 1
Mijn iPhone 11 pro zou op 30/09 geleverd worden. Maar tot op heden niks te zien. Maar de helpdesk medewerker ging wel zo ver om te zeggen dat mijn toestel volgens zijn systeem toevallig om 12u naar Bpost was verzonden en dat ik het vandaag wel ging krijgen. Sterker nog, hij moest vandaag ook werken en ging mij nog contacteren als het toestel niet afgeleverd zou worden. Blijkbaar was dit alleen maar om af te schepen... Niks gehoord en nog steeds niks ontvangen.
Reputatie 5
Badge +2
Hey Gaetan,

Zoals via https://proximus-nl.insided.com/mobiele-telefonie-13/preorder-geen-iphone-48351 reeds gemeld stellen we alles in het werk om elke preoder zo spoedig mogelijk van zijn toestel te voorzien.

Groetjes IngeDc
Reputatie 1
Inge, dat kan. Maar dat neemt niet weg dat het nog steeds een amateuristische actie is van Proximus! Het is de nieuwe iPhone!! Tuurlijk wil iedereen dat ding kopen! Waarom dan zo weinig stock?!?
Zoals IK ook reeds gemeld heb, hebben mijn vrienden die bij Telenet zitten hun nieuwe iPhone al een week!! Die moesten zelfs niet eens op 13/09 bestellen om er zo snel eentje te kunnen krijgen. Toch raar dat de concurrentie hun logistieke zaakjes WEL voor elkaar hebben...
En het kan gerust zijn dat we lang moeten wachten op onze iPhones. Maar stuur me dan verdorie geen mail dat ik op 30/09 mijn iPhone krijg!!! Want dan had ik ook geen dag verlof moeten verkwanselen aan jullie gepruts!! ZO veel verlofdagen heb ik nu ook weer niet hoor...

Reageer