PlayandGold probleem

  • 6 April 2019
  • 3 reacties
  • 660 Bekeken

Dikke miserie met play and gold.Mijn goudstukken worden mij in het kwadraat afgenomen.Al van donderdag 4 april.Een schop om te graven > 100 goudstukken ipv 50. 1 diamant bedraagt 25 goudstukken.Er gingen gisteren van 200 goudstukken 125 stuks af i.p.v.25 .Heb gemaild naar dienst play and gold.Zelfs gepersonaliseerde dienst die kan controleren hoeveel stuks er nog op staan is by by.Het kan Spam zijn ook.Graag reacties i.v.m play and goldcalamiteiten.

This topic has been closed for comments

3 reacties

Beste, al van 4 april dikke miserie met play and gold.Mijn goudstukken nemen een ferme duik.Een schop(normaal 50 goudstukken)waard.Ging het dubbele eraf.Dus 100 goudstukken.Gisteren won ik 100 goudstukken met het flitstornooi x2 is 200.Een diamant vraagt 25 stuks.Verschiet niet .Er gingen 125 goudstukken af toen ik die diamant aanvinkte.Play and Gold reageert anders zo snel.Onlangs rare spam op mijn gsm gehad.Bericht werd niet opgeslagen(ging over promotie van 300 goudstukken cadeau bij de volgende herlaadbeurt).Play and gold heeft zelfs geen gepersonaliseerde dienstverlening meer.Alhoewel je optie 5 ingeeft na eerst optie 1(identificatiebevestiging) voor play and gold ,daarna optie 3.Kwam uit bij facturatiedienst.Wat een kloteboel bij proximus.Sommigen doen echt hun job niet.Ook in de winkels( bv Lokeren) Ander personeel.Een glimlach is soms ver te zoeken bij bepaalde personeelsleden.Dienstbetoon is ook al lang niet meer wat het moet.Ik hoop overmorgen op 8 april een correcte uitleg.Play and HOUT wordt vervolg.Graag reacties van mensen die hetzelfde hebben voorgehad.
Reputatie 7
Badge +3
Beste,

Excuses voor de problemen die je ondervindt.

Ik heb een dossier voor je opgemaakt voor de betrokken dienst voor nazicht. Je zal door hen gecontacteerd worden.

Met vriendelijke groeten,

Tina
Dank u Tina.Ik heb een aantal screenshots gemaakt van de laatste goudstukken.Die stonden op 200.Ik vinkte een diamant aan(25goudstukken nodig).Er gingen 125 stuks af.Dus nog 75 over.Ik vinkte daarna een schop aan (50 stuks waard) en daar gingen correct idd 50 stuks af.Met die laatste 25 heb ik dan gegraven en won ik enkele goudstukken(totaal 13 stuks bij) .De andere 38 heb ik overgemaakt aan mijn ander toestel met mijn mobilus XL abonnement.Woe al problemen.In totaal 60+150 goudstukken gewonnen.Hetzelfde.Geen screenshot van kunnen maken.Een collega van jou gaf me voldoende uitleg.Maar die screenshots waren niet echt nodig.Hij antwoordde mij dat ze gingen bellen binnen 48 uur.Of vandaag.Heb nog geen reactie gekregen.Ook niet van het Play and Goldteam via mail.Hartelijk dank.Rarevis