Beantwoord

Panasonic TV

  • 14 January 2019
  • 30 reacties
  • 1313 Bekeken

  • Apprentice
  • 3 reacties
Via afstandsbediening Panasonic TV, kan ik source instellen (HDMI 1 - HDMI 2 enz).
Dit lukt echter niet via de knop EXT op de afstandsbediening van Proximus.
Kan ik dat op een of andere manier wel instellen?
Bedankt!
icon

Beste antwoord door Martin 15 January 2019, 15:22

Bekijk origineel

30 reacties

@JanXXX om terug uit te schakelen drukt u de Ment-toets en de 1 of I -toets tegelijk in op uw afstandsbediening.

 

Maar aangezien dit niet werkt in RF vraag ik mij toch ook af of dan niet iets schilt aan deze afstandsbediening.

...’volgens de remote dienst is de software van de afstandsbediening niet compatible met de software van de TV. Hievoor hebben we echter geen oplossing.”..

 

Jullie installateur, destijds, verzekerde me dat ik slechts 1 afstandsbediening nodig had en “je kan niet makkelijker af zijn dan met die van Proximus”. Verkeerde informatie. En ik maar mijn tijd en energie verspillen om uit te zoeken wat ik fout deed. 

 

Als de afstandsbediening stuk is, en ik dusdanig RF niet kan inschakelen, wel, dan is het aan jullie om een nieuwe te bezorgen, uiteraard volledig gratis.

Reputatie 7
Badge +4

Jan,

 

Als de software niet compatibel is heeft het sturen van een nieuwe afstandbediening geen zin aangezien de software dezelfde is. Heeft niets te maken met een afstandsbediening die stuk is. Moest deze stuk zijn dan konden wij deze gratis omruilen, maar dit is dus niet het geval. Deze afstandsbediening zal op een ander TV toestel probleemloos werken. Moest dit niet het geval zijn zullen wij zeker niet aarzelen deze om te ruilen. 

Jan,

 

Als de software niet compatibel is heeft het sturen van een nieuwe afstandbediening geen zin aangezien de software dezelfde is. Heeft niets te maken met een afstandsbediening die stuk is. Moest deze stuk zijn dan konden wij deze gratis omruilen, maar dit is dus niet het geval. Deze afstandsbediening zal op een ander TV toestel probleemloos werken. Moest dit niet het geval zijn zullen wij zeker niet aarzelen deze om te ruilen. 

 

Dat staat er niet. Er zijn TWEE problemen. Dat de afstandsbediening niet compatibel is met Philips ligt nu wel vast. Echter, volgens Martin zou dit los staan van het feit dat de RF niet werkt. 

Reputatie 7
Badge +4

Voor de omruiling heb ik verdere info via een privé bericht doorgestuurd. 

Reageer