Ik probeer van eind februari een nummer van Orange over te zetten op Proximus, maar dat schijnt niet te lukken. Ik heb hiervoor al tientallen keren gebeld. Er is een foutmelding en er wordt beloofd mij terug te bellen. Maar dat is nog nooit gebeurd. Ben al bij Orange geweest, ben al ten einde raad bij de Proximus shop geweest. Ik heb al een simkaart thuis. Het is mij al 10tallen keren beloofd dat het nu zeker binnen de 24 uur op gelost is. Geen resultaat.
Mijn dossier nummer is 38217505.
Ik weet niet waar ik terecht moet met dit probleem, bots iedere keer op de muur van de helpdesk. Iemand een suggestie?
Bladzijde 1 / 1
Louter ter info: hier kun je kijken bij welke operator je sim nog geregistreerd staat:
https://www.crdc.be/crdcNLI/BrowserDefault.aspx?tabid=265
Mss ook interessant om weten:
>
https://nl.forum.proximus.be/mobiele-telefonie-13/sim-kaart-niet-geactiveerd-44855#post609950
https://www.crdc.be/crdcNLI/BrowserDefault.aspx?tabid=265
Mss ook interessant om weten:
>
https://nl.forum.proximus.be/mobiele-telefonie-13/sim-kaart-niet-geactiveerd-44855#post609950
Hallo Vincent V
Heb je ondertussen al meer nieuws?
Kan ik nog met iets helpen?
Groetjes
Samantha
Heb je ondertussen al meer nieuws?
Kan ik nog met iets helpen?
Groetjes
Samantha
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.