Vraag

Out-tv


Reputatie 3
Wanneer wordt nu eindelijk outtv beschikbaar via Proximus.

Graag wat diversiteit Proximus !!!!!

48 reacties

Zelf als ze een eerlijke en duidelijke uitleg geven daarmee hebben we die zenders nog niet en dat is toch wat we willen dus ik zou zeggen uitleg waarom die zender of zenders er nog niet zijn, akkoord maar wat gaan jullie eraan doen omdat ze er wel komen !?
Reputatie 6
Badge +1
Daar heb je wel gelijk in Elsa, maar als je die zenders contacteert dan beweren ze altijd dat het aan Proximus ligt. Ik denk eerder dat het aan beide partijen ligt en dat het eigenlijk gewoon om de centen draait. Het zijn wel vaak zenders die in het verleden met veel bombarie verkondigden dat ze exclusief bij Telenet zaten en dat Telenet toch de meest aangewezen partij was om hun signaal te verdelen omdat ze daar toch zo innovatief zijn. Nu dus veel van die contracten afgelopen zijn willen ze ook bij Proximus en dan lijkt het erop dat Proximus het been stijf houd. Dus hoe zit het nu echt? Want dit zijn gissingen van mij.
Reputatie 6
Badge +3
dat het eigenlijk gewoon om de centen draait.
Tuurlijk gaat het over centen. Beide partijen zijn privé bedrijven. En als er onderhandelingen lopende zijn dan ga je toch niet op een publiek forum gaan verkondigen wat er daar gezegd wordt? Dan lukt het nooit.

Wil je van je laten horen? Doe een petitie met een paar 1000 tot 10000 klanten, dan zullen ze wel luisteren. Maar als je afkomt met een petitie met een paar 100 klanten, dan hebben zij ook zoiets van, dat is het geld niet waard.
Reputatie 2
Ik denk niet dat het echt wel zoveel kost vanuit een technisch oogpunt. De kostprijs zal vnl. over rechten gaan: HD kost meer, de programma's kunnen opnemen kost meer, de programma's in replay aanbieden kost meer etc.

Hoe komt het dat Natioal Geographic met Nederlandse ondertitels in het basisaanbod zit in Vlaanderen maar niet in Brussel? Dat heeft niets met capaciteit te maken, maar enkel met de centen. En toevallig is National Geographic ook uit de stal van Fox International, jawel dezelfde die eigenaar is van FOX. CENTEN!


Dat is waarschijnlijk omdat 80% Frans sprekend is. je kan toch die Franstalige zenders normaal ook kopen of bestaat dit niet meer in een klein pakket.
10000 klanten is ongeveer 0,6 % tov enkel nog maar aantal TV klanten, en tov het totaal van alles valt het in het niets 😉
Reputatie 3
Ik denk dat we de hoop best opgeven.
Kan niet dat ze nog steeds aan het onderhandelen zijn. Daar geloof ik niet meer in!
Reputatie 6
Badge +1
Ik ook niet!
Reputatie 7
Badge +6
Qndertussen voor diegenen die ook Netflix hebben en geïnteresseerd zijn, de documentaire; 'Matt Shepard is a Friend of Mine'. Een aanrader, vind ik.
Reputatie 3
Wanneer wordt nu eindelijk outtv beschikbaar via Proximus.
:?

Graag wat diversiteit Proximus !!!!!


Nog steeds geen nieuws?
Reputatie 6
Badge +1
Ik vrees van niet, het blijft stil bij Proximus. Alleen maar zenders verwijderen, vandaag weer Anne, BBC FOUR en CBeebies. We hebben wel Ment TV in de plaats gekregen. Maar het lijstje met ontbrekende zenders wordt steeds langer oa Out TV, Fox, BBCfirst, Studio 100 TV, Njam enz en de HD versies van een heleboel zenders oa NPO1.2.3, BBC1.2, Vitaya enz
Wat is er eigenlijk aan de hand bij Proximus?
Reputatie 7
Badge +2
PX probeert gewoon zijn winstmarges hoog te houden. Zolang de meerderheid van de klanten tevreden is, doen ze gewoon op dezelfde manier verder. Wie graag een groot aanbod heeft, zit bij PX niet bij de juiste provider.

Ik heb PX omdat het de beste optie is waar ik woon. Ik moet aanvullen met andere diensten: netflix.com, plush.be. Maar ook filmon.com en andere sites. Vaak met VPN zijn ook veel on demand sites beschikbaar.

Ik verwacht eerlijk gezegd niet meer dat PX nog inspanningen zal doen op TV vlak. De recente zenderwijzigingen en de slechte communicatie daarrond, tonen duidelijk aan dat TV niet de core business is van PX. Vanaf het moment dat ik een goed alternatief vind, ben ik weg. Het mag zelfs meer kosten, als de service maar goed is.
Reputatie 6
Badge +1
Bij mij hetzelfde, heb niet eens de mogelijkheid om een andere provider te nemen, ja Scarlet, maar dat is helemaal niks.
Reputatie 6
Badge +2
Bij mij hetzelfde, heb niet eens de mogelijkheid om een andere provider te nemen, ja Scarlet, maar dat is helemaal niks.

Inderdaad, Scarlet heeft nog minder zenders in hun aanbod nl 26 zenders tegenover 75 zenders bij Proximus en Telenet, het is is ook daarom dat Scarlet goedkoper is dan Proximus.
Reputatie 3
Nu dat er zoveel zenders verdwijnen uit het aanbod, ben ik toch verrast van het antwoord van outtv waarom ze niet op Proximus TV zitten:

"Helaas heeft Proximus vorige maand wederom besloten OUTtv niet op te nemen in een van hun pakketten. De interesse aan beide kanten is er nog steeds, maar tot op heden heeft Proximus steeds de voorkeur gegeven aan andere zenders boven OUTtv. Het is namelijk zo dat zij maar een beperkte ruimte hebben om zenders door te geven en bij het toevoegen van een nieuwe zender een ander moeten verwijderen. We zullen het in 2017 nogmaals proberen. Het enige wat we onze fans kunnen adviseren is ons blijven steunen door jullie wens om OUTtv te ontvangen kenbaar te blijven maken aan de klantendienst van Proximus."

Begrijpen wie begrijpen kan ...
Reputatie 7
Badge +2
IPTV is in principe onbeperkt. Het enige wat ze moeten doen is er geld aan willen geven voor extra servers en bandbreedte. Het heeft alleen te maken met het economische principe: aantal kijker tov de kosten.

Vroeger hadden ze bij PX het Rainbow pakket waarbij de Nederlandse versie van out TV zat. Sinds TN met de exclusiviteit van de Vlaamse versie is gaan lopen, zal out TV vermoedelijk ook niet in de bovenste schuif liggen.
Reputatie 3
Dat ze dan de server van het vroegere SNOW overnemen. Die hadden outtv wel in hun aanbod en maakte gebruik van het Proximus IPTV netwerk.
Reputatie 7
Badge +6
'Beperkte ruimte' maar ondertussen zitten we toch o.a., in het basisaanbod nog wel, met IMHO 2 totaal overbodige zenders opgescheept: PureVision (RTBf) in HD nog wel, een radiozender notabene en Radio Contact Vision, ook een radiozender. Wat de meerwaarde is van het bekijken van wat minuscule videoclipjes of een paar presentatoren tegen een blauwe achtergrond, is me na al die tijd nog atijd een raadsel.
Maar ja, veel keuze zal Proximus daarin niet gehad hebben, misschien, want Belgisch.
Reputatie 6
Badge +1
Je bent nog een geweldige zender vergeten Marleen, BEL RTL HD. Ik snap niet dat ze OUT TV niet kunnen, willen toevoegen. Zelfde met FOX. Ik kan ook niet van operator veranderen, voor het zenderaanbod had ik dat al lang gedaan. Een bedroevend HD aanbod en andere zenders waar ik interesse in heb zijn gewoonweg niet beschikbaar. Omdat ze blijkbaar niet tot een overeenkomst kunnen komen.
Reputatie 7
Badge +6
Je bent nog een geweldige zender vergeten Marleen, BEL RTL HD..
Hoe kon ik die vergeten. Een ronddraaiende wit/zwarte cirkel op een rode achtergrond. Daarmee kan je waarschijnlijk iemand hypnotiseren, ... als je de muziek uitzet: zeer nuttig.:S
PS: ook Neflix heeft een aanbod 'man love' films en documentaires.
Reputatie 6
Badge +1
Klopt Marleen op Netflix staan een aantal hele leuke titels en ook in vele andere genres. Heel blij dat ik Netflix heb, kijk eigenlijk bijna elke dag. Heb het met de meeste TV zenders helemaal gehad, op de Vlaamse zenders continu programma's met dezelfde BV's en presentatoren die om ter lolligst doen in verkavelings Nederlands, hetzelfde geld voor de TV series. Donderdag stukje Callboys gezien wat een flauwekul, het leek wel een lange aflevering van tegen de sterren op. Waarom dat dan 16+ moet zijn? Misschien voor de blote kont van Matteo Simoni? De themazenders zenden ook continu hetzelfde uit, muziekzenders zenden dan weer geen muziek uit maar allerlei andere rommel. Zeker niet de nieuwste hits. Kijk eigenlijk alleen nog live TV voor het nieuws, DWDD, Pauw en wat andere programma's die ik leuk vind en dan meestal van NPO1 en 3. Het lijkt wel hoe meer Vlaamse TV zenders hoe slechter, de met veel bombarie aangekondigde overgang van 2BE naar Q2 maakt ook niet echt verschil.
Reputatie 4
Badge +1
out tv zit niet bij Tv Vlaanderen, heb TV Vlaanderen met basic+ en vind nergens die zender terug.
bij telenet zit out tv wel, denk dat je u vergist in deze, enkel Man X heeft Tv Vlaanderen in hun aanbod van 00.00 uur tot 06.00 uur 😉
Reputatie 7
Badge +2
Voor wie meer regenboog wil, er zijn twee internationale streamingdiensten waar je ook een abonnement op kan nemen in België.

revry.tv (met een deel gratis aanbod)
dekkoo.com
Deze laatste heeft ook een beetje van zijn aanbod in het Nederlands ondertiteld. Momenteel is er een promotie (https://frietievie.wixsite.com/frietv/frietievieblog/dekkoo-gay-streamingdienst).

Misschien lijkt het jullie wat.

Er is ook nog Here.tv, maar die hebben mij nog niet geantwoord over de beschikbaarheid in België. Een deel van hun aanbod is gratis (http://www.here.tv/catalog/FreeView). Zodra ik meer weet over de beschikbaarheid, laat ik het op mijn site weten.
Omdat Proximus tv noch Telenet bijna geen content heeft gericht op HoLeBi's kijk ik naar Tv Vlaanderen: Men-x kanaal voor HoLeBi's. Of laten we het zo zeggen: Proximus en Telenet zijn enkel op hetero's gericht. Leve Tv Vlaanderen/Satelliet! PS Via satelliet ontvang he trouwens tientallen GAY kanalen internationaal

Reageer