volgens de MyProximus app heb ik nog een klein opstaand saldo van € 4,77. Reden van dat saldo was dat er vorige maand iets is misgelopen met de betaling via de app. Maar dat saldo is dezelfde dag nog betaald. Maar het staat nog als onbetaald in de app.
Kan men dit nakijken aub.
mvg
Bladzijde 1 / 1
Dag manno,
Kan je uw profiel aanvullen met klantgegevens? (telefoonnr, klantnr)
Dan kijken we dit voor je na.
Groeten Koen
Kan je uw profiel aanvullen met klantgegevens? (telefoonnr, klantnr)
Dan kijken we dit voor je na.
Groeten Koen
ok, het profiel is aangepast
Manno,
De betaling staat inderdaad al een tijdje correct ingeboekt bij ons.
Ik vraag via de collega's van MyProximus of zij een update kunnen doen van je app/facturatie.
Heb je zelf de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd ?
Groeten,
Tina
De betaling staat inderdaad al een tijdje correct ingeboekt bij ons.
Ik vraag via de collega's van MyProximus of zij een update kunnen doen van je app/facturatie.
Heb je zelf de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd ?
Groeten,
Tina
het oude saldo (4.77€) is verdwenen nu en ik heb gisteren de nieuwe factuur betaald maar die staat nu altijd genoteerd als onbetaald.
Manno,
Bedankt voor feedback
Doorstroming na betaling duurt altijd even vanuit de boekhouding naar MyProximus.
Hou het even in t oog en laat weten als te lang duurt: dan vragen we hulp :-)
Groeten,
Tina
Bedankt voor feedback
Doorstroming na betaling duurt altijd even vanuit de boekhouding naar MyProximus.
Hou het even in t oog en laat weten als te lang duurt: dan vragen we hulp :-)
Groeten,
Tina
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.