Vraag

Ontgoocheld

  • 13 August 2019
  • 5 reacties
  • 199 Bekeken

Reputatie 1
Beste Proximus,

ik een ontevreden klant en heb vandaag al 2 keer moeten bellen voor mijn herziening fact waar ik mijn affinity maar tot 19 augustus heb geactiveerd gekregen. Kunnen jullie de mansen die jullie calls overnemen na 18u eens goed opleiden omdat ik vandaag 13 augustus heb gebeld en mijn affinity is aangepast naar onbepaalde duur. Ik moest er al de voorbije 2 jaar voor bellen om het te verlengen. De dame die ik de 2 de keer aan de lijn heb gehad zij heel droog dat mij affinity korting vorig jaar geactiveerd is geweest op 20 augustus. Ik ben enorm teleurgesteld in jullie diensten sinds jullie het hebben uitbesteed. Ik vrees dat jullie mij kwijt zijn en ook ga polsen bij de concurrentie.
Alvast dank voor jullie reactie

5 reacties

Reputatie 1
Beste Proximus,

Wat zit er bij jullie callcenters dat jullie hebben uitbesteed omdat ik gisteren al 2 keer heb moeten bellen voor mijn herziening fact waar ik mijn affinity maar tot 19 augustus heb geactiveerd gekregen. Kunnen jullie de mensen die jullie calls overnemen na 18u eens goed opleiden omdat ik gisteren 13 augustus heb gebeld en mijn affinity is aangepast naar onbepaalde duur. De voorbije 2 jaar altijd voor moeten bellen om het te verlengen gewijzigd sinds ik VOIP heb gevraagd. De dame die ik de 2 de keer aan de lijn heb gehad zij heel droog dat mijn affinity korting vorig jaar geactiveerd is geweest op 20 augustus en dat er geen herberekening om mijn openstaand fact zou gebeuren omdat ik er geen recht op had(bullshut). Ik ben enorm teleurgesteld in jullie diensten sinds jullie het hebben uitbesteed. Ik vrees dat jullie mij kwijt zijn en ook ga polsen bij de concurrentie. Ik ga het melden bij de Ombudsdienst voor Telecommunicatie.
Alvast dank voor jullie reactie
Reputatie 7
Badge +6
Dag Bouchra,
Ik zie dat er momenteel een dossier (42646605) lopende is voor de bevoegde dienst.
Deze zal alles voor je nakijken en je nog iets laten weten ivm de oplossing.
Grtn Koen
Reputatie 1
Beste Koen,


Daar gaat geen oplossing van komen omdat de dame van gisteren heel droog had geantwoord dat ik op mijn fact van deze maand van de periode 20 aug - 31 aug geen recht daarop zou hebben dat vond ik nonsense.
Reputatie 7
Badge +4
Het dossier is nog niet in behandeling dus het zal niet de dossierbeheerder zijn die je aan de lijn gehad hebt!
We contacteren je nog wel.
Groeten Koen
Reputatie 5
Badge +2
Hey Bouchra,

Ik kan op heden helaas niet opmaken of je de informatie betreffende je Affinity korting al hebt mogen ontvangen, daarom dat ik je even een berichtje zend.

Uit nazicht is gebleken dat de Affinity korting geactiveerd werd op 20/08/2018 met een periode van 12 maanden. Daar deze afliep op 19/8/2019 werd ze maar toegepast op je laatste aanrekening tot 19/8. Ondertussen werd de periode van 19/8-31/08 reeds recht gezet met een credit nota op 14/8.
De Affinity korting werd ook opnieuw toegevoegd aan je pack, dit voor een onbepaalde duur. Op je aanrekening van September zal je opmerken dat deze weer correct verrekend werd.

Alvast mijn excuses dat je deze informatie niet eerder hebt mogen ontvangen.

Groetjes IngeDc

Reageer