Beantwoord

online chat

  • 3 October 2019
  • 9 reacties
  • 368 Bekeken

Beste,
IK probeer reeds sinds gisteren iemand te bereiken met de online chat dienst maar nog steeds geen gehoor.
Is dit normaal ?
icon

Beste antwoord door IngeDC 4 October 2019, 15:45

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

9 reacties

Reputatie 7
Badge +4
@sandra_039 Dat is niet de bedoeling, je mag hier ook gerust je vragen stellen hoor.
IK zou graag de betalingsdatum verschuiven naar den 30 sten omdat onze lonen ook verschoven zijn van datum
Reputatie 5
Badge +2
Hey Sandra,

Kan je in je profiel de betrokken klantgegevens even bezorgen?Dan kunnen we dit in orde brengen. We kunnen een keuze maken tussen onderstaande betalingsmoment :
Week 1 ;Tussen 1e en 6e
Week 2 ; Tussen 7e en 10e
Week 3 ; Tussen 17e en 24e
Week 4 : Tussen 25e en 30/31e

Geef je even aan welke week we mogen opgeven voor je?

Groetjes IngeDc
K vind niet waar ik het moet veranderen
IK had graag tussen 1 en 6 e alstublieft
Reputatie 5
Badge +2
Sandra,

Wil dit graag voor je aanpassen, maar hiervoor heb ik je klantgegevens nodig. Je kan deze invullen in je profiel (klik op je avatar en dan instellingen)

Groetjes IngeDc
Bes te,
K laat het maar aan jou over , ik vind bij mn instellingen alleen de privacy instellingen .
Mijn gegevens zijn .
2******
Is dit voldoende ?
Reputatie 7
Badge +3
@sandra_039 Ik heb de aanvraag doorgestuurd naar de financiële dienst. Hou er rekening mee dat dit niet onmiddellijk in voege treedt, maar dat hier enkele facturen overheen kunnen gaan aangezien dit een geautomatiseerd proces is. Verder heb ik je klantennummer aangevuld in de profielgegevens en je bericht aangepast zodat deze niet meer leesbaar is. Groetjes, Antonella
Dankjewel