Vraag

Nieuwe SIM kaart activeren

  • 13 April 2018
  • 10 reacties
  • 27497 Bekeken

Beste

gisteren IPhone 6 met nieuwe sim kaart besteld voor mijn dochter (nieuwe nummer).
Vandaag geleverd, prachtig, maar SIM kaart vertoont na meer dan 8 uren in toestel nog steeds geen service. Is het mogelijk deze te activeren?
Ik ken helaas de nummer niet verbonden aan deze sim kaart maar wel de SSN 2100313558985

10 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Hallo Sammy,

Welke gsmabonnemnent heb je dan aangevraagd? Heb je een ordernummer van jouw aanvraag? Want dit is een vrije simkaart, er is daar geen gsmnummer aan gelinkt. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Hey Aziz,

bedankt voor je reactie!
Het gaat hier over een IPhone 6 met MobilusM abonnement en dataphone optie 1GB, gelinkt aan een nieuwe nummer, voor mijn dochter.
Overeenkomst is ondertekend teruggestuurd naar doc@proximus.com samen met kopij van mijn identiteitskaart.
Aanvraag is gedaan onder klantnr 613161795, staat onder naam van mijn vrouw, Els Verstraeten.
ordernummer is R4WEBSHOP001075213.

Bedankt voor de opvolging

Sammy
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Sammy, het order staat nog steeds in verwerking, ik heb hiervoor zonet een IT ticket voor opgemaakt , zodat dit zo snel mogelijk behandeld wordt. Groetjes, Aziz
Beste,
ik ben sinds gisteren klant bij Proximus. Ik heb een smartphone, Samsung galaxy a5 aangeschaft en een bijkomend abonnement Mobilus L bij jullie.
Mijn sim-kaart uit mijn vorige gsm is momenteel al gedactiveerd. Maar de simkaart in mijn huidige gsm is dat nog steeds niet. Ik heb momenteel dus geen netwerk. Ik ben zelfstandige en momenteel dus voor mijn klanten onbereikbaar.

Wanneer zou dit in orde gebracht worden?

Mvg,

Astrid Janssens.
Reputatie 6
Badge +3
Dag Astrid,
Kan je ons nog even het gsmnummer doorgeven waarover het gaat dan kijken we dit voor je na.
Mvg. Wilfried
Eén jaar geleden heb ik exact hetzelfde meegemaakt. Tot 25 dagen toe onbereikbaar. Ik wou mijn vrouw ook graag overzetten naar het Proximus netwerk, want serieus, het is een prachtig netwerk. Maar als ik dit al direct lees, dezelfde problemen nog altijd, ga ik haar dit niet aan doen.

https://nl.forum.proximus.be/telefonie-13/dag-7-zonder-netwerk-na-nummeroverdracht-38738/
Badge +1
Wij hebben onlangs een nummeroverdracht gedaan voor onze zoon en geen probleem gehad. Hij is vlot kunnen overstappen naar Proximus.
Hallo
Ik heb sinds gister een iphoen Xs met een abbonement maar deze simkaart is nog steeds niet geactiveerd en ik vind nergens waar dat moet. Ik heb heb abonnement met 2GB mobile data.

Alvast bedankt
Hoelang duurt het voor dat mijn nieuwe sim kaart geactiveerd word?
Van telenet naar Proximus overgestapt
Ter info: wat hier vroeger al verschenen is aan uitleg :
Betrokken "portering" moet door de andere operator "aanvaard worden" (geen verdere contractuele verplichtingen, enz.)
Praktisch gezien blijft u in dienst - en kunt u dus bellen - bij uw "oude" operator tot het moment van reële overdracht (+/- 24 à 48h normaal in principe ook tijdens weekends en/of feestdagen)
Hier kun je ook natrekken bij welke operator dit nummer nog actief is
>
https://www.crdc.be/crdcNLI/BrowserDefault.aspx?tabid=265

Reageer