Beantwoord

Nieuwe Proximus TV-menu


Reputatie 2
Badge
Ik heb onlangs opgemerkt dat er een nieuw tv menu is,wanneer wordt dit uitgerolt naar de decoders
icon

Beste antwoord door Martin 18 May 2019, 17:17

Bekijk origineel

10 reacties

Ter info: 👉de slimme TV menu moet je vanzelf binnen krijgen op je decoder maar die worden klaar gezet in fazen/regio.
Door een reset van de decoder uit te voeren kun je die ook niet geforceerd binnen trekken indien die niet klaar gezet werd op je lijn door Proximus.
Reputatie 2
Badge
ah,okee,merci
Reputatie 1
Ik wil de oude tv gids terug op mijn pc en de huidige tv gids behouden op mijn tv, is dat mogelijk?
Ter info: Dat zal wel niet mogelijk zijn maar je kunt altijd het officeel antwoord afwachten van een Proximus medewerker, wanneer ze hier langskomen.
Reputatie 7
Badge +4
Ik wil de oude tv gids terug op mijn pc en de huidige tv gids behouden op mijn tv, is dat mogelijk?
hi phil, jammer genoeg kunnen we je tv gids niet terug naar de oude versie brengen
Reputatie 1
Badge
Vandaag een sms gekregen over het nieuwe tv-menu. Momenteel ben ik met vakantie tot begin juni in het buitenland en heb ik voor alle veiligheid de modem en decoder afgezet voor de veiligheid i.v.m. onweer voor ik vertrok. Loop ik nu de upgrade mis?

Groetjes,

Moesty
Nee dat is geen enkel probleem en als je die decoder later terug opzet kan die nieuwe TV menu evengoed binnen krijgen.

Ter info: ik heb die sms vandaag ook binnengekregen en al de decoder eens herstart en zelf een reset gegeven om te zien of die nieuwe menu ging binnenkomen maar die staat blijkbaar nog niet klaar dus wacht ik ook gewoon af tot het zo ver is.
Wat ik mij wel afvraag is hoeveel tijd er is tussen het versturen van deze verwittiging en het daadwerkelijk klaarzetten van deze update op je lijn ❓
Reputatie 2
Badge
ik heb gisteren ook een sms gehad,
Beste proximus klant,je tv menu gaat binnenkort veranderen.Je zal voortaan nog gemakkelijker je tv programma's kunnen kiezen.Het enig wat je hiervoor moet doet is je decoder heropstarten door op de on/off-knop te duwen

Dus wss komt het er binnenkort aan
Ja maar wat is binnenkort hé 😉

Reageer