Beantwoord

Nieuwe layout Proximus tv


Ik probeer te kijken naar Proximus tv pp laptop dus via de website.
Alle vierkantjes van de zenders blijven zwart.
Dan maar geprobeerd via de tv gids.
Waarom iets veranderen wat goed was?
icon

Beste antwoord door Guido Vandersmissen 6 April 2019, 20:27

Bekijk origineel

25 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Hey Guido, ik heb zonet zelf getest, geeft hier geen problemen. Kan je de tijdelijke internetbestanden + cookies eens verwijderen of testen met een andere browser.
Heb ik al gedaan. Gisteren net hetzelfde probleem. Vanavond gestart voor de play-off. Werkte een goede 10'. Dan viel het weg met fe melding" error" .
Opnieuw opgestart maar steeds die "error" melding.
Dan via de link "tv gids" zender 11 n1 gezocht en via die weg terug beeld.
Reputatie 7
Badge +4
Krijg je dan een specifieke foutcode of enkel error?
Net opnieuw via de website ingelogd.
Voorlopig lijkt alled terug te werken.
Vanboven op mijn scherm van mijn laptop komt de melding" Oeps! Er ging iets verkeerd... Probeer het opnieuw ! " terwijl het beeld gewoon blijft verder lopen.
Begrijpen wie kan. Zender 11N1.
Er zitten zeker nog kinderziekten in, zoals je zegt soms foutmeldingen en dan door opnieuw te proberen lukt het dan soms wel!
Maar met opnames loopt het nog verkeerd, enfin het is zeker niet afgewerkt, hopelijk wordt er serieus werk van gemaakt ...
Reputatie 7
Badge +4
hi guido,
onze excuses voor het ongemak
we doen ons best dit zo snel mogelijk in orde te krijgen en een optimale dienstverlening te bieden
Reputatie 5
Badge +2
Ik vind het een mooie layout, maar alles staat dooreen, bij de vroegere versie, kon je dag per dag zien wat je geprogrammeerd had, nu staat voor de series alles tesamen, en moet je steeds er op klikken om te zien of alles geprogrammeerd staat. Van enkele series zie je op de computer niet dat het geprogrammeerd is, maar wel op tv. Al bij al is het een verbetering, bij het eerste zicht was het wel wat zoeken hoe alles werkte, maar dat ben je gauw gewend.
Ik heb ook al nu en een fout melding gehad, maar later geprobeerd en dan lukte het wel, zal een kinderziekte zijn .
Je kan nu ook weer op de website series programmeren, en wissen maar enkele zijn dan niet op tv gewist, enfin dat zal ook wel los lopen zeker.
Net opnieuw via de website ingelogd.
Voorlopig lijkt alled terug te werken.
Vanboven op mijn scherm van mijn laptop komt de melding" Oeps! Er ging iets verkeerd... Probeer het opnieuw ! " terwijl het beeld gewoon blijft verder lopen.
Begrijpen wie kan. Zender 11N1.


Idem hier. Ik vind dat meer dan enkel maar wat kinderziektes! De play-offs zijn begonnen, en tijdens het kijken van matchen schokt het (eender welke browser, op 3 pc's geprobeerd), toont hij om de zoveel seconden ladende bolletjes of een balk bovenaan met de melding 'er ging wat mis', en regelmatig valt hij gewoon helemaal uit.

De vorige versie had al die problemen niet, ik vind het schandalig ik betaal 100 euro per maand voor dergelijke non-kwaliteit!
Nog maar eend geprobeerd vanavond.
Weer niks.
Melding " 500 internal server error"
Weer geen play-off op laptop.
Thx Proximus.
Reputatie 2
Badge
Goed dat bij jullie dan alles goed gaat maar sinds deze avond kan ik slechts nog op één zender zien.
Afstandsbediening reageert gewoon niet meer op decoder kan dus nog niet zien of er een verandering is met die gids. Heb de decoder al gereset nieuwe batereien geplaatst in afstandsbediening, maar niets helpt. Kan beter misschien een schotel antenne plaatsen dit is veel goedkoper, en de rest zie ik via mijn smart TV.
afstandsbediening al eens gereset > https://youtu.be/vM_kC80t4AU
en dan terug universeel maken > https://youtu.be/mq3hZRO-EpM
Meteoblue, kan je alleszins jouw afstandsbediening al eens resetten? https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_rc_reset_rc/particulieren/support/televisie/proximus-tv-installeren/afstandsbediening/uw-afstandsbediening-resetten.html

Als dat niet lukt, kan je via privébericht naar Het Proximus Team even jouw dichtsbijzijnde UPS Access punt meegeven? Dan kan jouw afstandsbediening omgeruild worden.

UPS Access points: https://www.proximus.be/eservices/en/jsp/dynamic/KPL
Privébericht naar Het Proximus Team: https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Reputatie 7
Badge +3
meteoblue heft u de stappen via de bovenstaande link gevolgd? Groeten Els
Reputatie 2
Badge
afstandsbediening al eens gereset > https://youtu.be/vM_kC80t4AU
en dan terug universeel maken > https://youtu.be/mq3hZRO-EpM


bedankt Martin, het was de bluetooth verbinding die weg was. Maar niet enkel dit, ook op de gewone manier was ze niet te gebruiken dus denk ik versta dit niet goed. Wel die bluetooth verbinding want dat moet je achteraf doen, maar normaal is die afstandsbediening altijd universeel voor een Samsung TV. Nog iets dat ik niet versta is dat ik tot op vandaag volgens mij nog steeds niet die nieuwe interface heb ontvangen. kan je misschien iemand zeggen waar ik ergens iets duidelijk kan zien of dit al dan niet gebeurt is of mij een nr. geven van die software versie? Want ik denk dat dit hier niet gedaan wordt zoals bij Telenet dat men er een datum bij zet als er een nieuwe versie van software is. Zo kunnen klanten beter dit navolgen. Julie spreken allemaal van vernieuwde zendergids maar ik zie niets anders is dat niet voor mij bestemd, en kan ik evengoed naar een ander gaan bv. naar een decoder waar ik kan tegen spreken want die zijn binnenkort op de markt.
Reputatie 7
Badge +3
meteoblue kan je via onderstaande link je telefoonnummer even doorgeven? Dan kijk ik dit voor je na.Groeten Els

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=5167
Reputatie 2
Badge
Ik vind het een mooie layout, maar alles staat dooreen, bij de vroegere versie, kon je dag per dag zien wat je geprogrammeerd had, nu staat voor de series alles tesamen, en moet je steeds er op klikken om te zien of alles geprogrammeerd staat. Van enkele series zie je op de computer niet dat het geprogrammeerd is, maar wel op tv. Al bij al is het een verbetering, bij het eerste zicht was het wel wat zoeken hoe alles werkte, maar dat ben je gauw gewend.
Ik heb ook al nu en een fout melding gehad, maar later geprobeerd en dan lukte het wel, zal een kinderziekte zijn .
Je kan nu ook weer op de website series programmeren, en wissen maar enkele zijn dan niet op tv gewist, enfin dat zal ook wel los lopen zeker.


Ik denk dat het normaal is dat het van de eerste maal niet werkt. Bij bv Telenet zal bv. bijna altijd alles werken terwijl je hier deze problemen hebt; Enkel zijn er wel twee grote verschillen tussen die giganten. Telenet is een reus terwijl Proximus achterop loopt. En zij voeren hun software als het ware toe aan hun producten. Dus ook die interface. Maar onderweg kruipen daar natuurlijk nog bugs in omdat alles snel moet gaan. Om die inhaalbeweging tegenover Telenet in te halen. Telenet daar tegenover heeft smijt eerder producten op de markt en software die men eerst maanden test.
Reputatie 7
Badge +3
meteoblue ik heb u vaste lijnnummer nodig, kan u dit ook doorgeven aub? groeten Els
Reputatie 2
Badge
meteoblue heft u de stappen via de bovenstaande link gevolgd? Groeten Els

Els je weet toch dat die decoder resetten niets helpt hé. Gisteren avond 3 maal gedaan, wist enkel niet of die uitrol in 1 maal gebeurde.
Reputatie 7
Badge +3
meteoblue ik kijk het allemaal nog eens na. groeten Els
Reputatie 7
Badge +4
ZIe je nog steeds maar 1 zender ? Hier staan in ieder geval wel alle zenders nog geprogrammeerd op je lijn. Als je op de afstandsbediening op een knopje duwt, brandt er dan bovenaan een lichtje en knippert er op de decoder zelf een lichtje ? Dan weten we of er connectie is tussen de decoder en de afstandsbediening.
Sinds 05.04 geen problemen meer met Proximus tv via de website.
Thx.
recente opnames van enkele dagen geleden kan ik al met EDGE bekijken maar oudere opnames staat nog altijd "beschik. op decoder" en kunnen niet afgespeeld worden op Proximus web-TV
Reputatie 7
Badge +4
Fijn dat te horen. Veel plezier ermee.
Reputatie 7
Badge +4
hi martin, dit is momtneel in onderzoek bij ons engineering team
we wachten nog even op hun antwoord
Bedankt jonathandr, ik hoop dat ik ook binnenkort de google cast knop zal terugvinden.

Reageer