Skip to main content
Vandaag heb ik een nieuw gsm nummer op mijn huidige Sim-kaart plus een 'mobilus S' abonnement. Dit alles zou actief zijn ten laatste om 22u..

Momenteel is mijn oude gsm nummer nog te bereiken via whatsapp, ik kan geen provider in stellen en het nieuwe gsm nummer is nog niet in gebruik...

Wat moet ik doen om dit nieuwe gsm nummer te activeren ??

Grtn ElMar.
Ter info: op forum komt nu na 22u niemand meer langs van Proximus en morgen op een feestdag ook niet.

Op feestdagen kun je wel de helpdesk bereiken op het gratis nummer 0800 22 800 mss kun ke daar morgen eens bellen om te horen of ze je kunnen verder helpen.

De gsm eens volledig uitzetten en opnieuw aanzetten mss !



NB; ik geef je nog het volgende mee, al zal je er wel niet veel aan hebben, hoe je kunt opvragen bij welke provider een nummer toebehoort > klik hier
Dag ELMar,

Kan je via uw profiel de klantgegevens invullen? Telefoonnr, klantnr

Dan kijken we dit voor je na.

Mvg, Koen
Goedemorgen EIMar,

is je probleem ondertussen opgelost ? Gsm in dienst ?

Groeten

Tina

Reageer