Eind mei heb ik een bestelling gedaan van een MCE waarbij een technieker deze gratis kwam installeren op maandag 3 juni.
Ik ben de hele thuis gebleven en geen technieker te zien.
Bij bellen naar de klantendienst vonden ze geen enkel bewijs dat ik een technieker aangevraagd had, noch een datum. Indien de technieker toch moest langskomen om te installeren gingen erkosten aangerekend worden.
Ik heb het dan zelf proberen te installeren, maar omdat onze modem al helemaal vol zit met andere kabels en ik niet weet welke ik wel of niet mag loskoppelen, werkt de MCE dus niet.
Dan nogmaals gebeld naar de klantendienst die me laconiek meldde dat techniekers NOOIT gratis langskwamen, "wat een ridicuul idee mevrouw". Nochtans staat er duidelijk op mijn bestelbon: installatie door technieker "gratis". Dan maar rechtstreeks gebeld naar de technische dienst, waar ze mij tenminste niet uitlachen: die gingen het uitzoeken en terugbellen.
Ondertussen ben ik aan het werk en kan ik geen minuten aan de telefoon blijven hangen en voor de zoveelste keer mijn verhaal doen. Er werd mij verschillende keren teruggebeld maar het bereik in mijn huis is zo slecht (VANDAAR DIE MCE) dat mijn verbinding gewoon wegvalt of ik gewoon de oproep mis!!! Vroeger bij Orange had ik daar tenminste geen last van... Via mail kan je niets laten weten of het moet op deze manier gaan. Zucht.
Het komt er dus eigenlijk gewoon op neer dat ik een technieker wil hebben die gratis langskomt en dan ook wel degelijk langskomt als ik speciaal hiervoor thuis blijf zoals op mijn bestelbon duidelijk vermeld staat. Ondertussen betaal ik al drie maand voor iets waar ik geen gebruik van kan maken.
Ik wil dit zo snel mogelijk geregeld zien!
Bladzijde 1 / 1
Ter info: Morgen komen de mensen van het proximus team hier teug langs om je met het probleem verder te helpen.
Ondertussen geef ik je toch nog de link mee hoe de installatie van de MCE kan uitgevoerd worden
> klik hier
NB: kijk ook eens ondertussen hoe je eventueel bij problemen een gratis technieker kunt aanvragen > klik hier
maar of dit ook geldig is voor de MCE zal morgen wel iemand van Proximus je kunnen uitleggen.
Andere informatie (bedrijven) > klik hier
Ondertussen geef ik je toch nog de link mee hoe de installatie van de MCE kan uitgevoerd worden
> klik hier
NB: kijk ook eens ondertussen hoe je eventueel bij problemen een gratis technieker kunt aanvragen > klik hier
maar of dit ook geldig is voor de MCE zal morgen wel iemand van Proximus je kunnen uitleggen.
Andere informatie (bedrijven) > klik hier
Heb je dan ook geen goed bereik bij jou thuis? Je kan bij de meeste telefoons rechtsboven de signaalsterkte zien.
Is het je toevallig al gelukt met Martin zijn hulp?
Kan je ook jouw klantengegevens, zoals lijn- of klantennummer, invullen op jouw forumprofiel hier? Dan kijk ik al even of alles juist geconfigureerd staat.
Is het je toevallig al gelukt met Martin zijn hulp?
Kan je ook jouw klantengegevens, zoals lijn- of klantennummer, invullen op jouw forumprofiel hier? Dan kijk ik al even of alles juist geconfigureerd staat.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.