Skip to main content
Sinds gisteren kan ik geen mail meer ontvangen of verzenden via mijn skynet-account. Heeft dat iets met de storing te maken? Het lukt me wel met mijn microsoft-account.
ook niet rechtstreeks via http://webmail.proximus.be

zie ook

>

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_trouble_global_mail/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/problemen-met-uw-mailbox/u-kunt-geen-e-mails-verzenden-en-of-ontvangen.html

lukt het niet dan ook eens proberen nadat je bbox even 10 seconden volledig stroomloos gezet hebt.
Ik heb de inkomende en uitgaande server aangepast volgens uw richtlijnen maar de synchronisatiefout en verzendingsfout blijft bestaan en zet zo de tests in concepten. Ergens is er toch nog iets mis. Met outlook wekt het perfect.
Het ontvangen van skynet berichten lukt weer, het verzenden nog niet. Er is sprake van een certificaat probleem.
Ik krijg als melding "smtp.skynet.be:587.0 is ongeldig. Vandaar de verzendigsfout.
heb je voor uitgaande e-mail server:



Adres: relay.proximus.be

Poort: 587

Beveiliging: STARTTLS, TLS of SSL



ingesteld zoals in de bovenstaande link die ik meegegeven heb.
Is nu opgelost. Kan alles terug verzenden en ontvangen. De laatste SSL stond niet aangevinkt. Bedankt voor uw hulp Marin. ☺️
Graag gedaan en nog een aangename zondag verder.