Skip to main content
Hola,

Sinds een paar dagen ontvang ik geen berichten meer in mijn inbox(en).

Heb getest vanuit gmail.com, hotmail.com of vanuit al mijn proximus mail adressen.

Groetjes

peterV

ps: ik verlaat Proximus volgende week ( gsm# is al overgezet ). Heeft dit er iets mee te maken ?
Vermoedelijk dien je de inkomende mail instellingen even na te kijken, zie: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_config/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/uw-mailbox-instellen/email-instellen-op-uw-gsm-tablet-of-computer.html
SamuelD

Bizar, deze mail is erdoor gekomen, zowel in Proximus Mail als in Mozilla.

Groetjes,

peter V
SamuelD

Instellingen stonden al zoals uitgelegd.

Nu werkt alles perfect.

Bizar

Groetjes

peter V
Vraag aan iedereen. Is er misschien iets gewijzigd aan instelling inkomende mail van Proximus. Heb een iPad mini met POP instelling en iPhone 5C met IMAP instelling. Inkomend komt er niets meer binnen. Versturen gaat wel. Is de inkomende serverpoort misschien veranderd. Hulp in deze is welkom.
hi antoon, er is momenteel een probleem met ontvangen van mails voor sommige klanten

je wacht best even af, onze engineering teams zijn hiermee bezig



mvg

jonathan

Reageer