Hola,
Sinds een paar dagen ontvang ik geen berichten meer in mijn inbox(en).
Heb getest vanuit gmail.com, hotmail.com of vanuit al mijn proximus mail adressen.
Groetjes
peterV
ps: ik verlaat Proximus volgende week ( gsm# is al overgezet ). Heeft dit er iets mee te maken ?
Bladzijde 1 / 1
Vermoedelijk dien je de inkomende mail instellingen even na te kijken, zie: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_config/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/uw-mailbox-instellen/email-instellen-op-uw-gsm-tablet-of-computer.html
SamuelD
Bizar, deze mail is erdoor gekomen, zowel in Proximus Mail als in Mozilla.
Groetjes,
peter V
Bizar, deze mail is erdoor gekomen, zowel in Proximus Mail als in Mozilla.
Groetjes,
peter V
SamuelD
Instellingen stonden al zoals uitgelegd.
Nu werkt alles perfect.
Bizar
Groetjes
peter V
Instellingen stonden al zoals uitgelegd.
Nu werkt alles perfect.
Bizar
Groetjes
peter V
Vraag aan iedereen. Is er misschien iets gewijzigd aan instelling inkomende mail van Proximus. Heb een iPad mini met POP instelling en iPhone 5C met IMAP instelling. Inkomend komt er niets meer binnen. Versturen gaat wel. Is de inkomende serverpoort misschien veranderd. Hulp in deze is welkom.
hi antoon, er is momenteel een probleem met ontvangen van mails voor sommige klanten
je wacht best even af, onze engineering teams zijn hiermee bezig
mvg
jonathan
je wacht best even af, onze engineering teams zijn hiermee bezig
mvg
jonathan
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.