Beantwoord

Live tv kijken via Android tv box

  • 16 September 2019
  • 1 reactie
  • 1298 Bekeken

Reputatie 1
  • Apprentice
  • 2 reacties
Ik probeer al jaren tv te kijken via een (bekabelde) android tv box. Dacht dat dit met de nieuwe Pickx app eindelijk zou opgelost zijn, maar mijn hoop bleek eens te meer ijdel. Telkens melding "Er is geen stream beschikbaar". Er is mij al lang beloofd dat dit zou bekeken worden, maar daar schijnt totaal geen schot in te komen. Mijn concrete vraag is: is dit probleem al ooit eens bekeken? En wordt deze mogelijkheid in de nabije toekomst aangeboden?
icon

Beste antwoord door Charlotte.D 23 September 2019, 15:27

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Goeiemiddag iedereen, dag @wds

Zoals beloofd, als een topic 50 votes behaald, doen wij onze uiterste best om hier gehoor aan te geven.
Op ons franstalig forum gedeelte werd een voting gedaan naar Pickx op Android TV en hier werd talrijk op gestemd. Dus heb ik goed nieuws!

Klik hier om het topic te bekijken.

Om alvast al enkele toekomstige vragen te beantwoorden:
  1. Wanneer zal dit worden geimplementeerd? Momenteel kunnen we hier nog geen exacte termijn op kleven. Maar we houden jullie via deze weg als deze lancering is voorzien! 😉
  2. Zal dit mogelijk zijn op alle Android TV toestellen? Dit zal mogelijk zijn op de V7 decoders evenals op bvb: Nvidia Shild TV).
  3. Voor welke klanten zal dit mogelijk zijn? Dit zal voorlopig enkel voor Familus, Tuttimus en Epic klanten zijn.
  4. Zullen alle zenders beschikbaar zijn? Ja
  5. Wat met Apple TV? Momenteel hebben we hier nog geen informatie over.
Tot snel!