Bladzijde 2 / 3
Kan je hier nog even een volledige screenshot posten van je modem interface (GUI) http://192.168.1.1 , meer bepaald Network Connectiviy en gedeelte onder internet zie je normaal een IPv4 en IPv6 adres staan.
juist nog eens getest met ander toestel en ook met smartphone en resultaat van de test blijft negatief!
A
Heb je deze testen eigenlijk al eens met een andere PC/toestel geprobeerd, Martin?
Er zou wel een IPv6 adres aan jouw modem zijn toegekend, dit zou je ook kunnen zien in de user interface onder network connectivity.
Er zou wel een IPv6 adres aan jouw modem zijn toegekend, dit zou je ook kunnen zien in de user interface onder network connectivity.
ik geef verder de uitslag van de test door ter informatie:
Test met een IPv4 DNS record goed (0.033s) gebruik makend van ipv4
Test met een IPv6 DNS record slecht (0.017s)
Test met een Dual Stack DNS record goed (0.057s) gebruik makend van ipv4
Test met een Dual Stack DNS en grote pakketten goed (0.041s) gebruik makend van ipv4
Test IPv4 zonder DNS skipped (0.086s)
Test IPv6 zonder DNS skipped (0.055s)
Test IPv6 met grote pakketten slecht (0.053s)
Test of uw ISP's DNS server IPv6 gebruikt slecht (0.034s)
Vind IPv4 Service Provider goed (0.391s) gebruik makend van ipv4 ASN 5432
Vind IPv6 Service Provider slecht (0.014s)
A
Dat is inderdaad wat ik bedoelde. Ik geef het verder door.
A
Krijg je aan interne kant wel een ipv6? Terug te vinden onder de details van de netwerkadapter.
A
Momenteel is er nog geen feedback beschikbaar maar ik vraag dan om update.
Ik heb ondertussen wel jouw IPv6 optie gereset. Kan je nog even proberen?
Ik heb ondertussen wel jouw IPv6 optie gereset. Kan je nog even proberen?
Hallo Martin,
we hebben dit doorgestuurd naar ons expert team. We brengen je op de hoogte zodra we feedback krijgen.
Groeten
Geert
we hebben dit doorgestuurd naar ons expert team. We brengen je op de hoogte zodra we feedback krijgen.
Groeten
Geert
wat kan dan eventueel nog de reden zijn dat de ipv6-test aangeeft " not supported"
Aan onze kant staat dit nog actief, heb je de modem al eens herstart of reset?
het is nog maar onlangs, vroeger was dit bij mij ook OK, maar ik denk dat Proximus dit weer zal moeten activeren voor mij.
Normaal gezien is dat bij je actief en zou je modem inderdaad een lokaal ipv6 adres hebben.
A
Ik krijg wel een goed resultaat op een privé testlijn. Kan je even jouw lijn- of klantennummer aanvullen in jouw forumprofiel? Dan kijk ik alles even na.
Bladzijde 2 / 3
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.