Ik heb op 7 augustus 2019 een iphone 8 besteld en betaald bij Proximus , ik heb een bevestigingsmail gekregen met contract
maar deze aankoop is niet bekend bij Proximus.
ik heb reeds contact opgenomen , en men heeft een dossier aangemaakt
maar daarna stilte .. geen antwoord meer
hier een copy van de bevestigingsmail
en wat nu ? Wanneer kan ik antwoord krijgen
Bladzijde 1 / 1
Hoi aertsj, je hebt blijkbaar 2 bestellingen geplaatst (ik zie 2 verschillende web orders?) dus deze is niet automatisch doorgelopen. Dossier 42594997 is al in behandeling, de dossierbeheerder zal je verder contacteren. Grt, Heidi
Ik ben zojuist naar het proximus center op de meir geweest
blijkbaar is maar 1 gsm op afbetaling toegelaten per account
en daar dit de tweede aankoop is , is dat niet toegelaten.
en blijkbaar heeft het proximus systeem de aankoop wel goedgekeurd , maar is er tijdens het process iets verkeerd gelopen
blijkbaar is maar 1 gsm op afbetaling toegelaten per account
en daar dit de tweede aankoop is , is dat niet toegelaten.
en blijkbaar heeft het proximus systeem de aankoop wel goedgekeurd , maar is er tijdens het process iets verkeerd gelopen
Het dossier is nog in behandeling en de dossierbeheerder zal je zeker nog iets laten weten ivm de oplossing.
Grtn Koen
Grtn Koen
Ok bedankt
maar ik heb ook nieuwe Sim kaart nodig voor mijn gsm ( toevallig)
en die heb ik wel gekregen, maar voorlopig is mijn 4g geblokkeerd owv van dat probleem hierboven
dus als je daar ook eens kunt naar kijken?
bij voorbaat bedankt
maar ik heb ook nieuwe Sim kaart nodig voor mijn gsm ( toevallig)
en die heb ik wel gekregen, maar voorlopig is mijn 4g geblokkeerd owv van dat probleem hierboven
dus als je daar ook eens kunt naar kijken?
bij voorbaat bedankt
Mijn 4G is ondertussen actief .. bedankt daarvoor
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.