Skip to main content
Ik heb op 7 augustus 2019 een iphone 8 besteld en betaald bij Proximus , ik heb een bevestigingsmail gekregen met contract

maar deze aankoop is niet bekend bij Proximus.

ik heb reeds contact opgenomen , en men heeft een dossier aangemaakt

maar daarna stilte .. geen antwoord meer



hier een copy van de bevestigingsmail

en wat nu ? Wanneer kan ik antwoord krijgen

Hoi aertsj, je hebt blijkbaar 2 bestellingen geplaatst (ik zie 2 verschillende web orders?) dus deze is niet automatisch doorgelopen. Dossier 42594997 is al in behandeling, de dossierbeheerder zal je verder contacteren. Grt, Heidi
Ik ben zojuist naar het proximus center op de meir geweest

blijkbaar is maar 1 gsm op afbetaling toegelaten per account

en daar dit de tweede aankoop is , is dat niet toegelaten.

en blijkbaar heeft het proximus systeem de aankoop wel goedgekeurd , maar is er tijdens het process iets verkeerd gelopen
Het dossier is nog in behandeling en de dossierbeheerder zal je zeker nog iets laten weten ivm de oplossing.

Grtn Koen
Ok bedankt

maar ik heb ook nieuwe Sim kaart nodig voor mijn gsm ( toevallig)

en die heb ik wel gekregen, maar voorlopig is mijn 4g geblokkeerd owv van dat probleem hierboven

dus als je daar ook eens kunt naar kijken?

bij voorbaat bedankt
Mijn 4G is ondertussen actief .. bedankt daarvoor

Reageer