Beste,
Jullie hebben zonder voorafgaande waarschuwing het internet en alle telefoonnummers van mijn firma afgesloten. Wij kunnen zelfs geen berichten of telefoongesprekken meer ontvangen... Totale lockdown. Er zijn volgens jullie klantendienst twee onbetaalde facturen, die ik echter nooit ontvangen heb. Deze zijn ondertussen betaald. Het bewijs hiervoor werd jullie toegestuurd. Via de helpdesk kreeg ik de belofte dat alles binnen de 4 uur terug geactiveerd zou worden. Dat is echter niet gebeurd.
Graag spoedig een oplossing!!! Persoonlijk vind ik deze gang van zaken een grove schande, zeker gezien het feit dat wij alle ontvangen (!) facturen steeds binnen de week betaald hebben en geen enkele aanmaning of waarschuwing ontvingen. Regelrecht schan-da-lig...
klantennummer is 62xxxxxx76
Indien geen rechtzetting Voor het einde vd dag vliegen jullie eruit en komt er een andere provider.
Gijs
Bladzijde 1 / 1
Ter info: Hier komt niemand van Proximus langs op het forum op zaterdag en zondag, pas maandag komen die terug langs.
Dus Best bellen naar de helpdesk/facturatie dienst (zie hieronder) waar je wel terecht kunt op zaterdag en zondag.
Tip: zet best geen privégegevens op een openbaar forum om eventueel misbruik te voorkomen .
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html#
Openingsuren facturatie:
Op weekdagen van 8 tot 20u.
Op zaterdag: van 9 tot 17u30. Gesloten op zon- en feestdagen
zie ook :
https://www.proximus.be/support/nl/id_cb_contact/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/support/contacteer-onze-klantendienst-business.html#
Dus Best bellen naar de helpdesk/facturatie dienst (zie hieronder) waar je wel terecht kunt op zaterdag en zondag.
Tip: zet best geen privégegevens op een openbaar forum om eventueel misbruik te voorkomen .
- Voor particulieren kun je bellen op 0800 22 800
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html#
- Voor bizz klanten (bel onze bizz expert):
Openingsuren facturatie:
Op weekdagen van 8 tot 20u.
Op zaterdag: van 9 tot 17u30. Gesloten op zon- en feestdagen
zie ook :
https://www.proximus.be/support/nl/id_cb_contact/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/support/contacteer-onze-klantendienst-business.html#
Dag Gijs,
Onze diensten zijn weer geactiveerd geweest op 3 augustus 2019.
Dus ik veronderstel dat alles nu in orde is.
Mvg, Koen
Onze diensten zijn weer geactiveerd geweest op 3 augustus 2019.
Dus ik veronderstel dat alles nu in orde is.
Mvg, Koen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.