Sinds enige tijd zijn al mijn inkomende oproepen "onbekend".
Nu word ik niet zo veel gebeld, dus het duurde even voor ik het doorhad, maar het gebeurt met all nummers die in mijn telefoonboek staan, tot mijn vrouw toe.
Ik zie in het forum dit topic verschillende malen opduiken en steeds word er aan jullie kant een setting aangepast. Kan dit voor mij ook gebeuren?
Alvast bedankt.
Bladzijde 1 / 1
Ik heb deze setting dan ook voor je aangepast Kan je dit nog even uittesten?
ik zou zeggen kijk eens via http://myproximus.be welke diensten actief staan voor je vaste lijn maar ik zie dat er een melding verschijnt van technische problemen dus best afwachten tot hier iemand van proximus de draad opneemt om je instellingen te controleren...
Edit: en dit is intussen al gebeurd door@WenzelR
Edit: en dit is intussen al gebeurd door
Net uitgetest en het werkt opnieuw.
Bedankt voor de snelle reactie!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.