Skip to main content
Hallo,

Sinds de zenders veranderd zijn van nr. krijg ik geen geen ondertiteling meer op mijn favoriete zender " Annimal Planet", noch op HD of de gewone zender. Wat kan ik er aan doen ??
staan de zenders nog ingesteld om ondertiteling weer te geven:

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_subtitles/particulieren/support/televisie/proximus-tv-gebruiken/tv-functies/ondertitels-op-uw-tv-scherm-aanzetten.html
Hoe zo veranderd van nummer. Al mijn zenders staan nog in dezelfde volgorde zoals ik ze gezet heb. Of moet dit bij mij nog gebeuren dan ? En gebeurd dit in fases.
Dank u wel Martin. Het is gelukt !!
Bij ons zijn ze inderdaad veranderd, maar ik heb ze dan herschikt naar mijn voorkeur en sindsdien had ik gen ondertiteling meer. Dat is nu gelukkig opgelost dank zij Martin. !!
Graag gedaan en blij te horen dat het terug werkt.
Hoe zo veranderd van nummer. Al mijn zenders staan nog in dezelfde volgorde zoals ik ze gezet heb. Of moet dit bij mij nog gebeuren dan ? En gebeurd dit in fases.

Dit was het antwoord van Proximus in een andere post:





Dit is momenteel nog niet bij iedereen, maar dit kan niet worden voorkomen.

Deze zendervolgorde zal bij iedereen als standaard veranderen.

Nadien kan je deze terug naar wens aanpassen, maar we willen deze voor iedereen gelijkstemmen om het voor elke klant makkelijker te maken.



Grtjs, Charlotte

Reageer