Vraag

Haperingen tijdens TV kijken

  • 20 October 2019
  • 8 reacties
  • 210 Bekeken

Reputatie 1

Beste, 

 

Mijn decoder heeft een rechtstreeks internetverbinding maar sinds de installatie in augustus heb ik toch regelmatig haperingen tijdens het TV kijken.

Deze avond was er een moment (+/- 30min) dat er toch wel vrij veel haperingen waren, niet zo aangenaam voor het TV kijken.

Kan hier er oplossing voor aangebracht worden?

 

Mvg Pieter


8 reacties

moest je dit eventueel nog niet geprobeerd hebben zou je eens het volgende kunnen proberen en wel in de bepaalde volgorde.

  1. decoder volledig stroomloos zetten
  2. bbox resetten > klik hier
  3. wachten tot op bbox DSL lampje continu blijft oplichten.
  4. dan pas de decoder resetten > klik hier en volledig laten opstarten
Reputatie 7
Badge +4

Pieter,

 

Lukt het na de tip van Martin?

Reputatie 1

Beste,

 

Het probleem doet hem minder voor maar dit is echt met momenten!

Het doet hem wel consequent voor bij het kijken in vertraging (bepaalde programma die even op pauze gestaan heeft)!

Heb je dit bij alle zenders of maar enkele? Zit er ook een verschil van uitzending tot uitzending?

Reputatie 1

Beste, 

 

Ik kijk vrij veel uitgesteld en op verschillende posten en nog nooit storingsloos

Reputatie 7
Badge +4

Dus je ondervind het bij uitgesteld kijken en niet rechtstreeks bij het live kijken? Begrijp ik het goed?

Reputatie 1

Bij beide maar minder bij live kijken, bij uitgesteld kijken is het echt storend! 

Reputatie 7
Badge +4

Ik begrijp het, wat je zeker eens kan doen is een HappyHouse technieker laten langskomen. Hij komt ter plaatse alles gratis bij je testen en indien nodige de decoder vervangen. 

 

Klik hier voor een gratis HappyHouse bezoek.

Reageer