Klantennummer: 620214403
Beste,
Op woensdag 08/05/2019 keek ik om online mijn abonnement bij jullie op te zeggen. De laatste in het formulier was “Datum waarop u de opzegging wenst”. Ik hou er rekening mee dat dit soms toch wel enkele dagen zou kunnen duren vooraleer het volledige proces rond is en ik bereikbaar zou zijn bij mijn nieuwe provider. Dus ik vul in dat ik tot 15/05/2019 nog verder gebruik wil maken van jullie diensten en dan pas mijn abonnement stopgezet dient te worden. Ik stuurde dit formulier om 13u40 naar jullie door. Om 15u40 werd mijn nummer al gedeactiveerd. Dat is 2u nadat ik mijn formulier doorgestuurd had. Terwijl ik eigenlijk nog 7 dagen ingevuld had.
Doordat ik mijn nummer wilde behouden moest ik langsgaan in de proximus winkel in Poperinge om mijn nummer opnieuw te activeren. Ik ben amper 2minuten binnen geweest. Enkele muisklikken later was mijn nummer opnieuw geactiveerd. Ik werd TOTAAL NIET geïnformeerd dat er een kostenplaatje zou aan vast hangen om mijn nummer opnieuw te activeren. Dat dit dan nog eens 59€ zou kosten daar had ik TOTAAL GEEN weet van. Als ik dit wel zou geweten hebben dan zou toch voor een nieuw nummer gekozen hebben. Het is nu ook niet dat ik dat gsm nummer zoveel waard vind om akkoord te gaan om 59€ te betalen om dat nummer opnieuw te activeren.
Dus eerst houden jullie geen rekening met de datum die invulde op het formulier. Waarom zetten het dan in het formulier???
Daarna brengt de verkoper mij niet op de hoogte van de kosten.
In jullie mail sturen jullie dat je mijn keuze respecteert en dan krijg je mail van die kosten. Ik stel mij dan wel vragen hoeveel je mijn keuze respecteert.
Ik denk echt dat er nog vele mensen zijn die dit tegen gekomen zijn bij jullie.
Alle mensen die dit ook tegen kwamen gaan waarschijnlijk niet meer de neiging hebben om ooit nog terug te komen bij jullie. Zelfs niet wanneer jullie het voordeligste abonnement aanbieden van alle providers.
Mvg
Hartelijk dank, alles is correct geregistreerd. Uw referentie is 3865389
Jullie zouden mij twee weken geleden terug contacteren mbt mijn hierboven vermeldde mail. Ik wacht nog steeds op jullie telefoon en mail. Ondertussen is de vervaldatum van die factuur van 59€ vervallen. Opnieuw is dit niet mijn schuld aangezien ik jullie niet meer hoor!!!
Bladzijde 1 / 1
Hoi Shargrys,
Het spijt ons deze situatie te lezen. Ik heb zonet je aanvraag tot opzeg erbij genomen en hierin staat wel degelijk vermeld dat je de opzeg wenst vanaf 15/5/2019. Daar deze vroegtijdig uitgevoerd werd en je hierdoor een reactivatie hebt moeten aanvragen heb ik de eenmalige kosten die je ontvangen hebt zonet in correctie geplaatst.
Dit wil dus betekenen dat je geen betaling voor deze aanrekening moet uitvoeren, de correctie zal deze vereffenen.
Graag zou ik ook onze verontschuldigingen willen aanbieden voor deze situatie.
Groetjes IngeDC
Het spijt ons deze situatie te lezen. Ik heb zonet je aanvraag tot opzeg erbij genomen en hierin staat wel degelijk vermeld dat je de opzeg wenst vanaf 15/5/2019. Daar deze vroegtijdig uitgevoerd werd en je hierdoor een reactivatie hebt moeten aanvragen heb ik de eenmalige kosten die je ontvangen hebt zonet in correctie geplaatst.
Dit wil dus betekenen dat je geen betaling voor deze aanrekening moet uitvoeren, de correctie zal deze vereffenen.
Graag zou ik ook onze verontschuldigingen willen aanbieden voor deze situatie.
Groetjes IngeDC
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.