Skip to main content
sinds gisteren geen service, toestel s iPhone 8, al hard reset uitgevoerd evenals Sim kaart in ander toestel geplaatst : ook daar geen provider...
Het enigste wat je nu kunt doen in het weekend is eens bellen naar de helpdesk op het gratis nummer 0800 22 800 om te zien of ze je eventueel kunnen verder helpen, want tijdens het weekend komt hier niemand langs van het Proximus team op het forum.

Eventueel naar een Proximus center gaan om je sim om te ruilen indien het vroeger wel werkte met die simkaart.
en/of misschien vandaag nog de sim-kaart omwisselen in een Proximus-center … (als er geen betalingsachterstand is en de sim werkt ook niet op een ander toestel op een andere locatie is de kans mijns inziens vrij reëel dat deze gewoon vervangen moet worden)
Dat kunnen ze dan wel op 0800 22 800 of Proximus center ook zien veronderstel ik toch als die geblokkeerd is om één of andere reden...
Best beperk je je tot één topic voor hetzelfde probleem. Ik sluit daarom ook deze, verder reageren kan gerust op https://proximus-nl.insided.com/mobiele-telefonie-13/pdp-identiteit-wordt-niet-geaccepteerd-48114 .