Sinds gisteren slaag ik er niet in om met mijn modem connectie te maken met het internet. Het dsl lampje en wifilampje blijft knipperen. Heb het ook al meerdere malen heropgestart, maar er verzndert niets. Zeer vervelend. Hoe kan dit gefixt worden?
Dankjewel!
Bladzijde 1 / 1
Bel best nu naar de Helpdesk op het gratis nummer 0800 22 800
Desnoods kun je eventueel nog eerst eens een reset van de bbox uitproberen, zie hoe het moet hier > klik hier
Want hier op het forum komen de mensen van het Proximus team niet langs tijdens het weekend
Desnoods kun je eventueel nog eerst eens een reset van de bbox uitproberen, zie hoe het moet hier > klik hier
Want hier op het forum komen de mensen van het Proximus team niet langs tijdens het weekend
Er zal vandaag tussen 12:30 en 16:30 hiervoor een technicus langskomen.
Mogelijk bevindt de storing zich in de verdeelkast.
Geert
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.