Fox en Eurosport 2

  • 4 November 2018
  • 4 reacties
  • 748 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1
Waarom bij Proximus , geen Fox Tv, en Eurosport 2 in basis pakket ,,zoals bij concurenten Telenet en Orange ??????

4 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Iedere provider beslist dat zelf en veel zal afhangen van de vergoedingen die zenders vragen. Bij PX zit Fox in het magere entertainment channels NL.

Mij persoonlijk doet het er niet veel meer toe. Ik kijk meer en meer op aanvraag. Dus nadat ik mijn laatste opgenomen serie heb uitgekeken, zeg ik dat pakket op. Hopelijk komt PC snel met een beter on demand pakket. Zou ook graag een integratie zien op de box met on demand diensten die verder gaat dan alleen maar een plaats op de preselectie. Liefst eentje zoals bij reelgood.com of zoals Molotov TV het doet in Frankrijk. Die interface is zalig. Alle programma’s, zowel live als op aanvraag worden Netflixgewijs getoond met een prachtige zoekfunctie.
Reputatie 7
Badge +2
Binnen enkele jaren bestaan providers amper nog. Enkel zijn er dan nog die kunnen overleven met levering van internet. IP TV word over 10 jaar de toekomst en zoals alles evolueert zal niemand dit kunnen tegenhouden.

Proximus is IPTV. IPTV moet altijd door een provider geleverd worden of die nu legaal of illegaal is. Dus ik begrijp niet goed wat je bedoelt?
Mss werd bedoelt dat zenders dit zelf streamen ipv via een provider zoals TN en PX enz...
Iptv een internet url dat begint met http daarmee kan je zenders van over heel de wereld ontvangen.
Maar gelukkig niet de betaalzenders die proximus aanbiedt.
Timm1983

Reageer