Mijn producten
Phoneline
Bekijk en configureer phone line opties
En dan gebeurd er dit :
https://www.proximus.be/wps/redirect
Error 400: EJPSD0020E: Het URL-cookie van de WAS-aanvraag is niet gevonden. Het kan zijn dat het gebruik van cookies niet is ingeschakeld in de browser of dat de servlet rechtstreeks wordt benaderd.
Op Edge, Internet Eplorer, Chrome
Ook in niet anonieme modus
Alles gereset
Proximus verwijderde al mijn profiel , probleem blijft.
Bladzijde 1 / 1
Bij het willen activeren van bijvoorbeeld diensten op vaste lijn:
[Exception in:/smartServices/smartServices.jsp] null
[Exception in:/smartServices/smartServices.jsp] null
Louter ter info: niet direct een oplossing maar blijkbaar valt dit nog voor:
>
https://nl.forum.proximus.be/archieven-2010-2017-44/telefonie-diensten-42216
>
https://fr.forum.proximus.be/myproximus-app-site-43/activation-des-services-telephonique-44199
>
https://nl.forum.proximus.be/archieven-2010-2017-44/telefonie-diensten-42216
>
https://fr.forum.proximus.be/myproximus-app-site-43/activation-des-services-telephonique-44199
Heb het op Chrome, op IE, op Edge en Firefox. In niet private modus.
Eerder :
Mijn producten
Phoneline
Bekijk en configureer phone line opties
En dan gebeurd er dit :
https://www.proximus.be/wps/redirect
Error 400: EJPSD0020E: Het URL-cookie van de WAS-aanvraag is niet gevonden. Het kan zijn dat het gebruik van cookies niet is ingeschakeld in de browser of dat de servlet rechtstreeks wordt benaderd.
Op Edge, Internet Eplorer, Chrome
Ook in niet anonieme modus
De error 400 is er door PX technische dienst uitgehaald.
En dus nu:
[Exception in:/smartServices/smartServices.jsp] null
Eerder :
Mijn producten
Phoneline
Bekijk en configureer phone line opties
En dan gebeurd er dit :
https://www.proximus.be/wps/redirect
Error 400: EJPSD0020E: Het URL-cookie van de WAS-aanvraag is niet gevonden. Het kan zijn dat het gebruik van cookies niet is ingeschakeld in de browser of dat de servlet rechtstreeks wordt benaderd.
Op Edge, Internet Eplorer, Chrome
Ook in niet anonieme modus
De error 400 is er door PX technische dienst uitgehaald.
En dus nu:
[Exception in:/smartServices/smartServices.jsp] null
Hallo Henri
Als ik mijn myProximus raadpleeg en dezelfde stappen volg als jij, krijg ik zelf ook een foutmelding.
Het lijkt mij dus iets algemeens te zijn.
Kan je mij toch eens jouw klantengegevens doorsturen via een privébericht?
Dan kan ik het bij jou toch nog eens laten nakijken.
Als ik mijn myProximus raadpleeg en dezelfde stappen volg als jij, krijg ik zelf ook een foutmelding.
Het lijkt mij dus iets algemeens te zijn.
Kan je mij toch eens jouw klantengegevens doorsturen via een privébericht?
Dan kan ik het bij jou toch nog eens laten nakijken.
Is opgelost.
Er was effectief een algemeen probleem.
Goed te horen dat het voor jou in orde is. 🙂
Goed te horen dat het voor jou in orde is. 🙂
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.