Formule 1 in all sports pack (niet dus)

  • 20 March 2019
  • 4 reacties
  • 3085 Bekeken

Zowel bij een verkoopsgesprek in oktober vorig jaar en vervolgens tijdens een businesschat enkele weken later werd mij verzekerd dat F1 werd aangeboden in het 'All sports pack'. Niets van waar! Had ik het geweten was ik nooit overgestapt naar proximus en had ik uiteraard ook geen maanden extra betaald voor een sports pack waar ik uiteindelijk niets aan heb (sorry, geen interesse in voetbal).

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Misschien moet PX zijn medewerkers een betere opleiding geven zodat ze geen misleidende informatie geven. Maar het blijft ook voor mij een illustratie van de laksheid bij het bedrijf. Websites zijn vaak veel te laat up to date, verkopers die gelijk wat beweren om toch maar een verkoop te realiseren, informatie komt vaak eerst via kranten dan via de officiĂ«le PX kanalen, beloftes die nooit ingelost worden (V6 decoder en beTV app), entertainment bundels die zenders verliezen maar nooit vervangen worden ondanks prijsverhogingen,... đŸ˜«
Reputatie 1
Tot vorig najaar zat motorsport.tv wel bij in 'All sports', maar zij hebben ondertussen besloten enkel nog online uit te zenden. Waarschijnlijk is hierdoor de verkeerde info gegeven. Mijn excuses hiervoor. U kan de F1 ondertussen eventueel nog bekijken via RTBF La Deux en RTL.
Dit is ook verkeerd info, motorsport.tv heeft nooit de F1 rechten gehad.
Reputatie 7
Badge +4
Tot vorig najaar zat motorsport.tv wel bij in 'All sports', maar zij hebben ondertussen besloten enkel nog online uit te zenden. Waarschijnlijk is hierdoor de verkeerde info gegeven. Mijn excuses hiervoor. U kan de F1 ondertussen eventueel nog bekijken via RTBF La Deux en RTL.
Reputatie 7
Badge +1
Weer misleidend van PX. Formule 1 zal nooit bij PX komen. Dit is voor TN in Belgie en Ziggo in Nederland. Alle 2 eigendom van Liberty Global. Dit bedrijf heeft heel veel aandelen in de Formule 1.
Wordt eens tijd dat PX eens stopt met misleidende reclame om nieuwe klanten te lokken.