Beantwoord

Factuur voor volledige maand na opzeg

  • 15 October 2019
  • 6 reacties
  • 290 Bekeken

Hallo

 

Ik ben op 4 oktober overgestapt van Mobile Vikings naar Proximus. Voor die overstap wou ik graag een prepaid willen nemen. De winkelbediende van de proximus shop zei me toen dat hij niet meteen naar een prepaid kon overzetten maar eerst een mobilus S abonnement moest aanmaken. Dit was zo omdat ik mijn nummer wou behouden. Van zodra mijn netwerk wegviel kon ik de nieuwe simkaart activeren en moest ik terug langskomen voor de downgrade naar een prepaid.

Tot daar geen probleem.

Op 11 Oktober kom ik terug de winkel binnen en wordt mijn abbonement opgezegd zodat de overschakeling kan gebeuren naar de prepaid. Voor deze dienst moest ik =/- 14 EUR betalen. Dit vond ik al vreemd want de collega ervoor had geen melding gemaakt van kosten voor overstap...

Daarna vertelde hij mij dat ik waarschijnlijk nog een afrekeningsfactuur ging krijgen van Proximus voor de verbruikte data/bel/sms. 

Nu krijg ik op 15 oktober via de post een afrekeningsfactuur van 16.52 EUR (= duurder dan een volle maand bedrag van 15.99 EUR of nu de promo van 12.99 EUR voor een mobilus S abbonement)

Dit wil dus zeggen dat je om gewoon klant te worden van Proximus  al +/- 30 EUR moet betalen...

Hoe kan ik dit laten rechtzetten?

 

Mvg

 

Roland

icon

Beste antwoord door KoenN 16 October 2019, 11:53

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Dag Roland,
Kan je via uw profiel de klantgegevens aanvullen?
Dan kijken we dit voor je na.

Alvast de excuses
Mvg, Koen

Hallo Koen

 

Ok, heb het zonet aangevuld.

 

Groetjes

 

Roland

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb een dossier (43392806) opgemaakt voor de bevoegde dienst.
Deze gaat alles voor je nakijken en je nog contacteren ivm de oplossing.
Mvg, Koen

Ok, bedankt voor uw antwoord.

Ik heb daarstraks een werknemer van proximus zelf aan de lijn gehad.

Mijn factuur wordt gecrediteerd en het bedrag dat ik heb betaald aan de winkel krijg ik terug in belkrediet. (Is ook daarnet al bijgekomen op mijn krediet.)

Top Service !  :)

 

Bedankt voor jullie hulp.

 

Groetjes

 

Roland

 

 

Reputatie 7
Badge +3

Heel graag gedaan @JAx1989 :grinning:
Alvast een prettig weekend toegewenst!

Groetjes,

Antonella