Beste,
Ik ben sinds 2 maanden geleden geen klant meer bij Proximus.
Vandaag mag ik plots een factuur ontvangen van 30 euro incl btw (wederdienst en ingebruikstelling).
Gelieve het nodige te doen voor rechtzetting aub. Alle facturen werden reeds tijdlang geleden betaald.
14 jaar klant geweest. Steeds correct betaald. Dergelijke taferelen (blijkbaar werden mijn klachten niet gelezen) zijn de druppel geweest waardoor ik ben overgestapt naar Orange.
Graag bevestiging binnen de 5 dagen.
Met niet zo vriendelijke groet.
Gilles Poulain
Bladzijde 1 / 1
Ter info: in het weekend komt van Proximus niemand langs op get forum.
Je kunt wel in het weekend bellen naar de helpdesk op gratis nummer 0800 22 800 voor administratieve zaken (voor technische problemen op zaterdag en zondag zelf op feestdagen).
Anders gewoon afwachten tot maandag tot hier iemand de draad opneemt.
Je kunt wel in het weekend bellen naar de helpdesk op gratis nummer 0800 22 800 voor administratieve zaken (voor technische problemen op zaterdag en zondag zelf op feestdagen).
Anders gewoon afwachten tot maandag tot hier iemand de draad opneemt.
Dag Gillesp,
We hebben een dossier (43121408) opgemaakt voor de bevoegde dienst.
Deze gaat alles voor je nakijken en je nog iets laten weten ivm de oplossing.
Alvast de excuses.
Mvg, Koen
We hebben een dossier (43121408) opgemaakt voor de bevoegde dienst.
Deze gaat alles voor je nakijken en je nog iets laten weten ivm de oplossing.
Alvast de excuses.
Mvg, Koen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.